Discussie koopgedrag voor mijn afstudeeropdracht

Moderators: Mjetterd, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:26

Leuk dat je vorige enquĂȘte zo goed is gegaan!

Ik vind de meningen van andere wel belangrijk, ik kijk als ik iets wil kopen of mensen die ik ken het product hebben en vraag aan hun wat ze er van vinden, ook vraag ik, als het kan of ik het kan bekijken/voelen om zelf ook beter te kunnen beoordelen.
Daarnaast kijk ik ook nog naar de reviews online, ik kijk vooral naar wat het gemiddelde is want er zullen altijd mensen zijn die ontevreden zijn. Zijn er veel positieve reacties dan koop ik het sneller.
Wtb de informatie zou ik graag willen weten hoe het product kwa maat valt, van welke kwaliteit het is, informatie over de pasvorm en hoelang het netjes/goed blijft ook zou ik meer willen weten over de onderhoud van sommige producten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes!

"Everything has it's beauty, but not everybody sees it"

Henrike5

Re: Discussie koopgedrag voor mijn afstudeeropdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:41

Nee als het niet ken ga ik eerst dingen opzoeken, meestal ben ik al bekend met het product en vraag dan mensen in mijn omgeving er naar of op de manege. Online kijk ik naar reviews onder het product en op bokt om te kijken of het beeld klopt

"Everything has it's beauty, but not everybody sees it"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie