Financiele opties 30+ student thuiswonend

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:18

Hoe relevant is de studie? Gaat die gegarandeerd een baan opleveren? Zo nee, stoppen met de studie en op zoek gaan naar een fulltime baan, dat is vaak al makkelijker dan wanneer je een baan zoekt die maximaal 3 uur mag beslaan en alleen op donderdagavond want de rest van de tijd studeer ik. ;)
Als de financiele situatie weer op orde is en je het geld hebt om te studeren, dan de studie weer op te pakken.


Anoniem

Re: Financiele opties 30+ student thuiswonend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:44

Een studie met baangarantie is natuurlijk super, die zou ik dan inderdaad voorrang geven. Wat ik nog mis is hoeveel geld er eigenlijk nodig is? Zoals ik het lees kunnen de kosten van de studie door het langlevenkrediet betaald worden, thuis wonen houdt waarschijnlijk in dat er geen huur wordt betaald? Als deze situatie maar een paar maanden hoeft te duren, hoeveel geld is er dan nodig, en waarvoor? Wat is het uitgavepatroon nu in die zaken waar geld nu voor nodig is?
Als je een bedrag hebt waar jullie naartoe willen dan maakt dat het misschien ook makkelijker om mee te denken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Castilja, ComscoreBot, Eve_16, GrapeshotBot, IASCrawler, mylittlejoy en 13 bezoekers