Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 16:16

Soms wens/droom je wel eens van die hele gekke dingen waarvan je denkt dat het toch niet mogelijk is... Nu heb ik een hele gekke maand achter de rug, waardoor ik ruim de tijd heb gehad om eens goed na te denken wat ik deze winter ga doen en of ik niet een wens kan laten uitkomen van mijzelf.

Begin juni kwam de beste vriend van mijn vader langs, en vertelde mijn vader dat hij zijn auto wilde verkopen. Waarop mijn pa direct vroeg of het niet wat voor mij is, een automaat Jeep commander met grijs kenteken en een diesel. Maar ik heb al een hele leuke oude jeep, waar ik echt dol op ben dus zei ik nee :Y) . En toen kwam het, mijn oude Wrangler ging stuk en heeft weken bij de garage gestaan. In die tijd heb ik de auto van mijn pa mogen lenen die dezelfde luxe als de commander heeft :') (mijn vader hoopte zo dat ik van mening wou veranderen maar nee :') ).

Tot dat ik 2 weken terug een ongeluk kreeg, waardoor mijn enkelband zwaar gekneusd is en ik een aantal dagen niet kon lopen -O- -O- . Mijn dagen zijn propvol met lessen, shows, toeristen, trainingen en de verzorging van onze eigen paarden en opeens kon/mocht ik niks doen :( . Tijdens mijn huisarrest ben ik eens goed gaan nadenken over de aankomende winter periode, een periode waarbij onze camping dicht is en er weinig lessen en shows zijn.....

Diep van binnen wilde ik graag weer naar het buitenland om met paarden te werken iets wat ik al 2 maal eerder heb gedaan, alleen zou ik dan wel graag mijn eigen paard meenemen... Nu heb ik mijn E en een ruime trailer + paard wat eerder veel en lang gereisd heeft, wat houd je dan tegen?? Juist mijn leuke oude Wrangler genaamd "old blue eyes", het is een leuke auto voor hier in de buurt en voor het EHBZ werk op het strand, maar ik crash waarschijnlijk met die auto na 500 km ergens in de middle of nowhere met de trailer nadat ik al duizenden euro's aan benzine kwijt ben. -O- -O- -O-

En dus nam ik een besluit met mijn hoofd en niet met mijn hart, maar wat was dat lastig (heb er een maand voor nodig gehad :') ). Maar mijn pa en zijn vriend waren er eigenlijk al op voorbereid dus had mijn vader de Jeep al stiekem getest en een prijs afgesproken. Nu ik dus een perfecte auto heb voor de trailer, ga ik deze winter proberen om de stap te nemen *\o/* .

Vorig jaar heb ik in Italië les mogen geven en het jaar daarvoor heb ik 2/3 maanden op een Rocky Mountain stoeterij in Duitsland gewerkt/stage gelopen (met Jack). Dit jaar zou ik graag van november tot maart/april in Europa willen werken samen met Jack op verschillende paardenbedrijven (1/2 maand per bedrijf 3/4 bedrijven totaal).

Wat voor paardenbedrijven maakt mij zelf niet veel uit heb in het verleden op een Dressuurstal, entrainement, handelstal en een fokkerij stage gelopen/gewerkt en sta voor alles open zolang de sfeer goed is en ik mijn maatje mee heb.

Ik heb dit topic geopend zodat men kan volgen of het daadwerkelijk gaat lukken, en natuurlijk vooral voor tips! Ik spreek Nederlands en Engels maar versta Duits ook perfect (terug praten vind ik lastiger), het is dus wel belangrijk dat er een Engels sprekend persoon op het bedrijf aanwezig is.

Ook hoef ik niet de hoofdprijs te verdienen maar moet ik kunnen leven en dat geld ook voor paard + auto. Kost en inwoning heeft voor mij daarom de voorkeur, ik ben namelijk niet het type dat op een vrije dag uitgaat en geld verbrast ik geef liever les op vrije dagen of trek er met mijn paard op uit.

Op dit moment moet ik eerst dit lijstje gaan afwerken voordat ik definitief kan gaan, en wil deze punten ook afronden voor september.
1. goede verzorging voor de paarden die ik thuis achter laat (4 stuks)
- voor mijn Fjordje weer een lief ruitertje zoeken om haar te leasen (zijn er al een aantal die hebben aangegeven dat graag te willen)
- en ik neig naar een opfok te kijken voor de andere 3 ( 2, 2 jarige en een jaarling) maar zoek wel het liefste iets in Noord-Holland zodat mijn mam bij haar twenter langs kan. Ik loop er alleen tegen aan dat bij een hoop opfokken de paarden niet veel buitenkomen of juist iedere dag met een halster om moeten vast staan. Onze jonge paarden zijn al halster mak, lopen braaf mee en zijn bekend bij de hoefsmid ik gun ze gewoon een leuke tijd in een uitgestrekt gebied met voldoende voeding en toezicht (tips/ervaringen zijn welkom :j ).

2. Gaan kijken naar een eventuele route en welke landen ik eventueel veilig zou kunnen werken/door kruizen met trailer en paard. De volgende landen roepen mij ivm connectie's of eigen ervaringen:
- Duitsland (connectie's)
- België (connectie's)
- Frankrijk
- Oostenrijk
- Italië (connectie's)
- Ierland (connectie's)
- Groot Britannië
Ik ben zeker benieuwd naar mensen met ervaringen in andere Europese landen (of in de bovenstaande landen) met paardenbedrijven.

3. Gaan zoeken/kijken naar bedrijven waar ik eventueel welkom ben om te werken (mijn grootste voorkeur zijn bedrijven waarbij ik evt na de werkzaamheden de mogelijkheid heb om les te geven). Persoonlijke ervaringen of website's waar bedrijven op staan zijn zeer zeker welkom :j.

Paardenbedrijven waar ik echt heel graag zou willen werken zijn bedrijven die iets doen met tricktraining, trickriding, klassieke dressuur, kinderen, western of toerisme (lastig in die periode) en rassen waar ik persoonlijk het meest mee heb zijn koudbloeden en gangenpaarden maar het belangrijkste is een bedrijf waar ik en mijn paardje welkom zijn dus een familie bedrijfje zou mij ook roepen :j .

Om af te sluiten nog even een toffe foto van onze laatste stage in Duitsland *\o/* en hopelijk kunnen we dit jaar weer op pad *\o/* .

Afbeelding

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com


SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 18:14

Paardenfan25 schreef:
Leuk, ik volg!
Groot Brittannië is nu nog goed te doen; misschien straks met Brexit anders. Lijkt mij een echt tof “paardenland “ om een tijdje te werken.


Om die reden sprak GB mij heel erg aan, en om dan daarna door te reizen naar Ierland daar heb ik ook kennissen zitten met een paardenbedrijf.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-18 08:37

Wauw wat een hoop tip's al bedankt!!

Ik heb gisteren even met mijn vader rond de tafel gezeten, met een kaart van Europa er bij om even definitief te gaan kijken naar de landen en evt al een beetje naar een route te gaan kijken.

Nu riep GB mij ontzettend ivm de vele paarden bedrijven en het feit dat er ook vrienden van mij werken. Maar mijn vader had er toch geen fijn gevoel bij dat ik daar moet links rijden met de trailer voor een lange tijd. Een hele goede vriend van hem heeft een ernstig ongeluk gehad recent in GB doordat hij aan de verkeerde kant van de weg terecht kwam na een rotonde. Dit zit bij hem nog vers, en ik ben ook natuurlijk nog een jonge bestuurder met 2 jaar mijn rijbewijs. Dus heb ik besloten om het verenigd koninkrijk en Ireland toch te laten voor deze trip.

Wat mij en mijn vader wel heel erg aansprak is Oostenrijk en de daaromheen liggende landen. Mijn vorige stage zat aan de Tsjechische grens, dus met de trailer door de bergen hebben we eerder gedaan en is ook in de winter redelijk te doen (wel weerbericht in de gaten houden).

Ik dacht zelf aan een route van Duitsland (kort werken), Oostenrijk (iets langer werken) en dan zijn er vanuit Oostenrijk ook een hoop mogelijkheden bijv: Italië en Frankrijk.

@seventeen https://www.yardandgroom.com/ zet ik op mijn lijstje bedankt voor de tip! IJsland lijkt mij heel mooi om voor een maand een keer te werken maar niet te lang omdat ik mijn eigen dieren dan natuurlijk niet mee kan nemen.

En inderdaad ben ik Facebook al aan het afspeuren voor groepen en pagina's :j .

@Miran Geweldige tip! Die stal spreekt mij heel erg aan, en is exact het soort bedrijf waar ik naar zoek!

@iirrssjjee Ook een heel gaaf bedrijf wat mij natuurlijk heel erg aanspreekt alleen is mijn vader bang dat in Polen mijn auto en trailer gestolen worden als ik even naar de wc moet bij een tankstation :'). Maar het bedrijf onthou ik wel, spreekt mij heel erg aan!

@Kyaramybest bedankt voor de tip! Ik ga even goed rondkijken op workaway.info!

@sizzle Ziet er ook erg leuk uit! Ik ga nu indd even als eerst een bedrijf zoeken in Duitsland om kort te werken en dan een bedrijf in Oostenrijk waar ik langer ga werken. Als ik die 2 bedrijven heb gevonden met datum's wanneer ik er heen ga, begin ik te kijken naar het 3e bedrijf (ook Oostenrijk of een daaromheen liggend land).

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-18 14:12

Pandora2 schreef:
Ik volg mee ! Als ik het mij goed herinner, was je vorig jaar in Duitsland en heb je daar ook nog een veulen gekocht ? Of verwissel ik met iemand anders ? :o

Heb geen tips voor je, maar vind het wel echt heel erg leuk dat je deze dingen onderneemt !


Nee klopt ik heb Sia toen meegenomen, een Rocky Mountain merrie veulen.
Afbeelding
Ze heeft toevallig de afgelopen 2 dagen in uitgelicht gestaan.
[ITP] Rocky Mountain Horse Sia Free on the beach

Die ga ik zeker missen aankomende winter, maar dan kan ze lekker groeien en paard zijn met mijn andere jonge paarden.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 18:06

update
Voor Martje heb ik echt top leasers/verzorgers gevonden ze gaat in het Twiske staan en word half door haar vaste verzorger uit Purmerend en half door goede vrienden uit Amsterdam gedaan die ook goed met elkaar over weg kunnen *\o/* .

@caira, zeker een gaaf bedrijf voor een andere trip, voor deze ligt het denk ik net een beetje uit de route die ik nu probeer (Duitsland - Oostenrijk en omgeving).

@luf_midnight Bedankt voor de tip Eagles ranch sprak mij inderdaad heel erg aan! Mijn moeder vond alleen niet fijn om met de boot te gaan om ze te bezoeken, dus ben ik aan het kijken naar iets in de buurt maar verder voldoet die ranch wel aan al mijn eisen en wensen.

@Amber_anne Super leuk bedrijf ga ik zeker naar informeren!! Bedankt voor de tip! Mijn plan was om terug te gaan via België (rond maart), maar ik kan natuurlijk ook starten in België (november/december :Y) ).

Iedereen bedankt voor de tips echt geweldig!! Ik ben de afgelopen dagen vooral bezig met bedrijven zoeken, en gisteren heb ik mijn schuur met paarden tuig is op de schop gehad om dat al het leer wat in de winter achterblijft natuurlijk niet gelukkig gaat worden heb ik besloten een hoop overbodige dingen te verkopen (4 mentuigen voor 1 men pony is een beetje overdreven :+ ).

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-18 20:58

iirrssjjee schreef:
Ik weet dat ze in Polen bij Jaskolka altijd mensen zoeken! Ik ben er een weekje op vakantie geweest en hoor er altijd goede verhalen over. Is een Nederlandse eigenaar dus je hebt sowieso geen taalbarriere! Het is een tinkerfokkerij en ze bieden ook altijd buitenritten en trektochten aan!



Update!
De laatste tijd, heel druk geweest en zal morgen een grote update geven. Maar ondanks dat polen echt niet op mijn lijstje stond heb ik toch met dit bedrijf contact opgenomen. En waarschijnlijk gaan Jack en ik onder andere langs dit bedrijf aankomende winter. *\o/*

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com


SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-18 09:19

Weer een update (zal vanaf nu wekelijkse updates plaatsen :+ ).

De datum dat ik uit NL vertrek is 18 november ik ga dan naar de Rocky Mountain stoeterij in Bad Hersfeld waar ik eerder ben geweest (dit bedrijf ligt zo mooi op de route naar het bedrijf in Polen). Ik vind het zo leuk om iedereen daar weer te zien en weer van dit mooie ras te genieten.

Afbeelding
Jack is hier natuurlijk ook eerder geweest en mag weer genieten van zijn eigen uitloop stal bij de hengsten *\o/*

Hierna vertrekken wij midden december naar de Poolse tinker stoeterij, om eind januari weer terug naar Duitsland te gaan. Nu ga ik waarschijnlijk nog naar een bedrijf in Kassel en sluit ik af door in februari nogmaals even bij de Rocky stoeterij langs te gaan.

Mijn goal is 1 maart weer terug te zijn, omdat mijn vriend alleen nog in maart vrij kan krijgen om op vakantie te gaan en hij mij al 4 maanden moet missen :Y) .

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-18 11:26

Nog even een hele belangrijke update voor de paarden die ik thuis laat is inmiddels bijna alles geregeld. Martje gaat naar een hele lieve verzorger in Purmerend die eerder op haar heeft gepast en heeft een stal gevonden waar ook een vriendin staat om te helpen.

En voor onze 3 jonge paarden hebben mijn vader en ik de afgelopen maand flink het 1 en ander gebouwd thuis zodat mijn ouders zelf op ze kunnen passen. Mijn moeder vond het geen fijn idee als de jonge paarden weg zouden gaan, dus besloot ik het geld wat ik apart had gehouden voor een opfok te investeren in een nieuwe slowfeeder die mijn vader zelf heeft gebouwd en een nieuw water systeem.

Mijn ouders hoeven nu maar 1 keer in de week een paal in de slowfeeder te doen, en het net er over te spannen ipv wat ik eerst deed 2/3 maal daags alle netten weer vullen. Ook hebben we een super handig water systeem aangebracht zodat mijn ouders niet steeds met water heen en weer hoeven te rijden (alleen als het gaat vriezen).

foto's volgen nog!

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-18 12:14

SeaSide schreef:
Nog even een hele belangrijke update voor de paarden die ik thuis laat is inmiddels bijna alles geregeld. Martje gaat naar een hele lieve verzorger in Purmerend die eerder op haar heeft gepast en heeft een stal gevonden waar ook een vriendin staat om te helpen.

En voor onze 3 jonge paarden hebben mijn vader en ik de afgelopen maand flink het 1 en ander gebouwd thuis zodat mijn ouders zelf op ze kunnen passen. Mijn moeder vond het geen fijn idee als de jonge paarden weg zouden gaan, dus besloot ik het geld wat ik apart had gehouden voor een opfok te investeren in een nieuwe slowfeeder die mijn vader zelf heeft gebouwd en een nieuw water systeem.

Mijn ouders hoeven nu maar 1 keer in de week een paal in de slowfeeder te doen, en het net er over te spannen ipv wat ik eerst deed 2/3 maal daags alle netten weer vullen. Ook hebben we een super handig water systeem aangebracht zodat mijn ouders niet steeds met water heen en weer hoeven te rijden (alleen als het gaat vriezen).

foto's volgen nog!


Foto nieuwe home made slowfeeder *\o/*

Afbeelding

@cindeeh
Dat klinkt heel gaaf, heb er ontzettend veel zin in.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 13:12

Even geen updates meer geplaatst omdat ik een ernstig auto ongeluk heb gehad en een flinke tijd nodig heb/had om dit te verwerken.

Vrijdag ben ik naar Arnhem geweest en heb een mooie tussenstop gevonden voor Jack en mij. Hij mag een weekend bij manege de waterberg staan voordat we de grens naar Duitsland oversteken. Dat scheel 2,5 uur aan reistijd *\o/* .

Afgelopen weekend waren er super leuke Duitse toeristen met hun paarden bij ons op vakantie die mij hebben uitgenodigd om op de terug weg van Duitsland naar Nederland bij hun te overnachten. Ze hebben een hele mooie ranch met Ijslanders waar Jack en ik gratis het laatste weekend voor we naar huis gaan mogen overnachten.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 16:59

Jackytje schreef:
Als ik je een tip kan geven.. ik loop nu stage bij Little HK Ranch in Ramskapelle, België. Dit is gelegen vlakbij de kust. Heel fijn bedrijf en de eigenaresse geeft les volgens de BAR methode van Jossy Reynvoet. Het is hard werken, maar ik mocht mijn paarden gratis stallen en kreeg in ruil voor mijn werk dus lessen. Enorm leerrijk geweest! De paarden hebben het er ook heel fijn gehad. :)

Ik wens je nog veel succes met je verdere reizen! Heel leuk project.

Edit: Ohja en als je Frankrijk ook nog zou willen doen is Morvan Rustique ook wel wat. Doen tochten voor toeristen met Tinkers.



Bedankt voor de tips voor deze trip hou ik het bij NL-Bad Hersfeld (Duitsland)-Polen-Bad Hersfeld -Munster- Nederland

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 17:32

Afbeelding

Vandaag met paps, alle verlichting vervangen/gecontroleerd banden nagekeken en heeft mijn moeder van alles in de verf gezet aan de trailer. Zojuist is mijn vader er mee naar de garage gereden voor een laatste controle.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 18:20

Vandaag de paardentandarts langs laten komen voor controle. Gelukkig niks tegen gekomen behalve tandsteen.

Aan Martje is hij niet eens begonnen omdat hij haar gebit voor haar leeftijd echt top vond ;) !

Nu alleen nog de smit, DA (inentingen) en NVWA op de planning staan.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-18 20:59

Even weer een update aangezien im vrijdag vertrek vanuit Groote Keeten naar Arnhem (spanned :o !).

Ben nog druk aan het pakken en in de hoop dat ik niks vergeet.

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-18 18:48

Inmiddels zijn Jack en ik in Velp. Hier blijven we tot zondag dan rijden we door naar Bad Hersfeld.

Afbeelding

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-18 07:42

Pandora2 schreef:
Goeie reis en veel plezier !

Enne...niet vergeten veel foto's te posten ! :D


Bedankt! En ik ga inderdaad zo veel mogelijk proberen te posten. Alleen hoop ik wel op goede wifi. Laatste keer was dat een drama.

Ik heb nog een korte vlog van gisteren gemaakt.
https://youtu.be/JVdTd_9eKE0

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-18 20:09

Inmiddels zijn we gearriveerd na 6 uurtjes rijden!

Afbeelding

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-18 14:37

Irisx schreef:
Groetjes aan Mireille! Goede reis gehad?


Zeker goede reis gehad en net optijd aangezien het vandaag non stop begonnen is met sneeuwen.

Afbeelding

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 08:36

Ok het is nu allemaal wit hier hihi.
Afbeelding

@Iris, je krijgt de groetjes terug van Mireille!

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-18 11:22

Zitten hele gave veulens tussen dit jaar. Ik zelf ben echt verliefd op een wildkleur merrie veulen Tiger lilly. Is net een Konik x Rocky haha.

Afbeelding
Afbeelding

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-18 12:03

Pandora2 schreef:
:brr: Sneeuw ! :D
Ik voel een reismaatje voor Jack aankomen als jullie terug huiswaarts keren.... O:) :+
Zit je nu in Polen of Duitsland ? Heb dit ergens gemist denk ik


Ik zit nu in Duitsland 23 december vertrek ik naar Polen. Ik vertrek waarschijnlijk met een reismaatje :Y) .

Er is namelijk een Rocky naar Polen verkocht en ik ben goedkoper als de transporteur maar krijg op deze manier wel mijn eigen reiskosten terug *\o/* .

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-18 15:54

Pandora2 schreef:
En Tiger Lilly wordt dan opgehaald als je weer Polen - Duitsland - Nederland doet ? := :D

Wel zo fijn dat je je reiskosten kan recupereren! En Jack heeft er meteen een vriendinnetje / vriendje bij voor onderweg :j


Ik hoop dat er iemand in NL is die een Rocky koopt en mij als transport wil gebruiken zodat ik geen plaats heb om haar mee terug te nemen haha.

Afbeelding

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 19:42

x_Jeanine_x schreef:
Leuk avontuur TS!
Helemaal hersteld van je ongeluk?

Fijne reis en geniet ervan!


Ik ben wel herstelt maar ben met een andere auto op reis jammer genoeg (alhoewel dit een diesel is en mijn portemonnee er blij mee is).


A3a1 schreef:
Zit je bij Toril Stooper?
Die heeft zulke gave rockies <3

Nee bij Mireille van Meer in Bad Hersfeld.

En ik ben met mijn eigen 2-paards trailer op reis en ga daar ook weer mee terug haha :Y) .

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-18 08:37


Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Een winter werken op paardenbedrijven in Europa (met paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-18 18:17

Vandaag met de knappe Paso merrie Luz gewerkt, en in de namiddag met Jack door de bossen gereden heerlijke zondag in Duitsland.Afbeelding
Afbeelding

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers