Initiatief nemen op stage

Moderators: Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Mjetterd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aguamenti

Initiatief nemen op stage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-18 16:15

Ik loop momenteel stage bij een BSO, sinds begin dit schooljaar, dus net een paar weken. Ik heb hiervoor een negatieve stage ervaring gehad waarbij de stage vroegtijdig is afgebroken. Dit kwam door een wisselwerking tussen mijzelf en een vrij slechte begeleiding van daar.
Ik vind het moeilijk om initiatief te nemen en mezelf goed te laten zien bij een stageplek, ik blijf altijd te veel op de achtergrond. Ik heb hierover vandaag ook een gesprek gehad met mijn stagedocent op school, en ik merk eigenlijk dat hij vrij weinig vertrouwen in mij heeft. Ik wil mezelf hier echt graag in verbeteren, maar ik zit een beetje vast, zeker als ik merk dat toch niemand vertrouwen in me heeft. Hebben jullie misschien tips hoe ik me hierin zou kunnen ontwikkelen?
Alvast bedankt :)

Aguamenti

Re: Initiatief nemen op stage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-18 21:36

Bedankt voor alle reacties! Jullie reacties geven me al iets meer vertrouwen in dat het goed kan komen, wat ik absoluut niet kreeg door mijn docent.
Ik ga morgen op stage vragen wanneer mijn begeleidster tijd heeft voor een gesprekje om het aan te kunnen kaarten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie