Pawshake topic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-18 19:36

marleen_usar schreef:
Oh wat leuk welk ras is het?


Als ik het goed zeg:
Een old english bull(y?)

Afbeelding



Macs

Berichten: 7606
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 20:06

Dat ziet er meer uit als een Amerikaanse Bulldog haha. Maar anders zou het een old english bulldog zijn. Leuk zeg!

Marleen ik gebruik de Mascha planner en die vul je zelf in. Dus mijne eindigt in oktober volgens mij haha. Wel een super handig ding, maar niet als je al heel ver vooruit plant denk ik.

Maks :+:

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-18 20:30

Ze hebben zelf old english bulldog ingevuld zie ik nu! Dus dat zal het wel wezen haha!
Het scheelt dat ze super makkelijk is, fijn!

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 20:34

Heb je enkel van dat parket? Je nieuwe vriendje lijkt al een knie-operatie gehad te hebben. Mogelijk is het fijn om wat van die badmatten (met antislip) als rondhangplekjes te leggen. Dan schuift ie in ieder geval niet weg bij opstaan.

[EV-ITP] Soldaatje spelen in Duitsland

Winkel in 14e, 15e en 16e eeuwse re-enactment spullen en accessoires
=====> http://www.cervustrading.nl <=====
==> https://www.facebook.com/CervusTrading <==

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-18 20:51

Bedankt voor de tip!
Ze is inderdaad net geopereerd van een knie-operatie. Ze heeft gewoon een eigen ligkleed en kussens, maar verkiest tot nu toe het plekje naast het bed. Ik zal er iets neerleggen want ik heb inderdaad alleen dat parket.

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 20:59

T is goedkoop en eigenaars (en hond) zullen dat soort dingen zeker waarderen.

[EV-ITP] Soldaatje spelen in Duitsland

Winkel in 14e, 15e en 16e eeuwse re-enactment spullen en accessoires
=====> http://www.cervustrading.nl <=====
==> https://www.facebook.com/CervusTrading <==

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 21:37

Wat een mooie hond, antislip sokjes kunnen ook goed werken.

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 08:41

Wat zouden jullie doen, ik heb het deze zomer heel erg druk gehad en ik kon echt amper de deur uit. Ik klaag niet hoor maar mijn man werkt ook voor zichzelf en in oktober zouden we een weekendje weg kunnen. Omdat hij de vrijdag er voor en de maandag er na vrij heeft. Ik had wel een optie op 2 jack Russell maar ik had niks meer gehoord.

Gisteren haar een bericht gestuurd, ze twijfelt heel erg omdat 1 jack russel oud en dement is en soms kan uitvallen.ze blijven 2 weken en het is toch 250 euro, wat zouden jullie doen, ik krijg regelmatig oudjes dus dat is geen probleem.

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 08:47

Ligt eraan hoe hard je het geld kan gebruiken. Als je het niet nodig hebt dan zou ik er lekker even tussen uit gaan

Amandavd
Berichten: 12099
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 09:48

Geld is leuk maar ontspanning nog veel leuker.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 12:20

Ik heb een probleem, mijn heup is pijnlijk. Het komt en het gaat ik hoop toch echt dat het geen slijtage is want dat komt rottig uit.

Macs

Berichten: 7606
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 12:53

Lekker samen genieten is ook heel belangrijk!!! Zou dat lekker doen :)

Maks :+:

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:48

Tip van marktplaats is super! Heb daar nu mijn derde reactie op en ze willen allemaal kennismaking. Via de andere websites blijft helaas nog even uit :n

Hier ondertussen nog maar één hond zitten, best saai := Hopelijk komt er vanavond eentje bij *\o/*

Op zoek naar hondenlijnen en halsbanden van echt leer? Check Unleashed Leather!

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:49

Heb je ook petbnb? Die vinden wij veel fijner dan pawshake

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:17

Ja heb nu Petbnb, Holidog, Pawshake, hondenoppas.nl en marktplaats. Maar krijt de meeste via hondenoppas.nl en Pawshake.

Op zoek naar hondenlijnen en halsbanden van echt leer? Check Unleashed Leather!

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 12:26

Hier 7 honden en zondag gaan er 4 weg,volgende week komen er weer andere. Ik heb veel honden via Marktplaats.Ik kreeg via Holydog een reactie 3 poezen 1 maand verzorgen.Holydog had een vergoeding van 750 euro gerekend is wel heel veel.

ZoZenn

Berichten: 3160
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 12:53

Dat jullie zoveel honden in 1x doen! Lijkt me lastig om die allemaal goed met elkaar om te laten gaan.

Ik heb nu 2 zitten, dus in totaal 4, en dat vind ik genoeg zat :').

"It takes three flints to make a fire." – Louisa May Alcott

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 12:55

Wij willen per keer maar een hond opvangen. We wonen in een appartement en willen de honden genoeg aandacht kunnen geven.

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:06

Gaat tot op heden nog altijd goed, ik heb een meisje van 16 die doet de opleiding dierenverzorging en die komt 2 uur per dag om uit te laten. En verder laat ik ze uit en mijn dochters. In het hoogseizoen is het altijd druk, het is mijn werk al jaren dus ik ben het gewend. Vanaf maandag is het weer wat rustiger, zal wel even stil zijn en wennen.

De eis is dat ze altijd hun halsband om laten, en met eten geven heeft zo iedere hond zijn eigen plek waar hij eet.Zelf ben ik rustig van aard en dat merken de honden wel die slapen hoofdzakelijk.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:09

Nou heb ik net weer een aanvraag gekregen van PetBnb. Even kijken of ik dat allemaal kan managen. Zijn namelijk ook grote rassen (herder mix, retriever mix en DH). Maar als ze vriendelijk zijn naar mijn honden zijn ze welkom.

Zijn hier mensen die een online agenda gebruiken? En zo ja, welke? Vind telefoon niet zo handig en opschrijven ook niet ivm soms annuleringen.

Hier krijgen de honden ook allemaal apart te eten. Met in elk geval een deur er tussen en ze mogen pas weer bij elkaar wanneer de voerbakken opgeruimd zijn.

Op zoek naar hondenlijnen en halsbanden van echt leer? Check Unleashed Leather!

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:12

Afbeelding

Afbeelding
Het gaat allemaal steeds makkelijker in de loop der jaren leer je er zo veel bij. Zelf ben ik ook erg makkelijk en dat scheelt ook wel, ik probeer iedere dag te stofzuigen en te dweilen maar het kan ook zo zijn dat alles zo heerlijk ligt te slapen dat ik het een dag over sla.Ze liggen altijd vlak bij elkaar te slapen.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:16

Ik zou zelf niet blij zijn als mijn honden met andere oppashonden zitten en dan door een meisje van 16 worden uitgelaten ;) Maar ja, het is maar wat je wil als eigenaar. De mensen die ik een berichtje heb gestuurd hebben zelf alleen katten, geen honden. Vind toch wat fijner. Die 2 die ik wat heb gestuurd, reageren alleen niet meer;p

Wil wel echt een vast oppasadresje vinden, zodat ik ze daar elke keer kan brengen als ik naar een show ga met mijn andere hond.

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:36

Het gaat in overleg met de eigenaar, ik heb nooit moeilijke mensen gehad. Dat meisje komt al vanaf dat ze 13 was, en ze heeft al zo veel voor mij gedaan. Als je meerdere honden hebt dan heb je een team om je heen nodig je kan het niet alleen.

capopjekop

Berichten: 30587
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:38

Vertrouw je je eigen hond niet of juist de andere niet?

Bij ons zitten ze alleen samen als we thuis zijn. Mijn vriend en ik zijn wisselend thuis dus vaak alleen zitten komt niet vaak voor.

Zo lief. We waren bij het park geweest en ik had mijn camera mee. Baasjes waren heel blij met de foto's en ze zeiden dat ze haar niet vaak zo rustig en tevreden hadden gezien als op die foto's. Wel leuk om te horen want ze is idd echt zichzelf nu en helemaal los gekomen.
Ik blijf me ook verbazen over de uitwerking die mijn vriend op bijna alle honden heeft. Hoe hij het flikt weet ik niet maar ze trekken altijd naar hem toe

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:40

Voor 7 honden heb je een team nodig?

Ik vertrouw andere honden niet ;) En mijn honden waarvoor ik oppas zoek houden van hun rust.. geen honden die aan hun kont gaan snuffelen enzo. Die willen gewoon relaxt slapen en geen gedoe.

Ik wil ze gewoon niet ergens plaatsen waarvan ik de andere honden niet ken. Zonder honden erbij weet ik in ieder geval zeker dat er geen problemen komen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 2 bezoekers