Vertrouwenspersoon geeft bijzonder advies

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 11:58

Echt een prima advies, dat is precies hoe ik dergelijke situaties ook aanpak. Juist door een grapje te maken houd je de situatie wat luchtiger, en je kan evengoed je boodschap dat je er niet van gediend bent overbrengen.

Maar jemig, meteen verwijzen naar #metoo vind ik wel zwaar overdreven hoor :o


Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 15:40

Veel oudere mensen raken wat ontremd, of misschien zag hij je gewoon als een soort lieve kleindochter. De meeste mensen/mannen hebben daar echt geen kwade bedoelingen bij. Dat betekent niet dat je er dan maar niets van moet zeggen, maar uitspraken als "wanneer het eens tot mannen doordringt hun poten thuis te houden" slaan in mijn ogen echt nergens op. Komop zeg, ze is niet aangerand, ze heeft een knuffel gekregen.

En dat ze zich daar vervelend bij voelt snap ik best hoor, maar veel meer dan het advies geven wat ze al gegeven hebben, kan zo'n vertrouwenspersoon dan ook niet doen. Misschien een idee om eens te achterhalen waarom je je er zo vervelend bij voelt, en voor jezelf een strategie te bedenken om hiermee om te gaan als ik nog eens gebeurt. Want als je in de zorg blijft werken, zal het vast niet bij deze keer blijven...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Urona447 en 98 bezoekers