Opleiding en werk

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

flooooo

Re: Opleiding en werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 02:45

Ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt maar ik heb iets soortgelijks gedaan. Ik heb een HBO opleiding naast een 32 uur werkweek gedaan. Hierbij had ik 8 uur school per week, in mijn eigen tijd en een belasting van gemiddeld 20 uur per week. Dit is prima te doen. Ik heb de opleiding zelf betaald, ongeveer 6000 euro, met alle kosten erbij. Mijn loonsverhoging kreeg ik structureel, volgens mijn CAO, maar door het vinden van een andere baan, op HBO niveau als senior, ben ik alsnog gestegen in salaris. Daarbij heb ik meer doorgroeimogelijkheden binnen mijn vakgebied, die ik zonder HBO opleiding niet zou hebben.
Dus bedenk voor jezelf of je gemotiveerd genoeg bent, wat het je voor mogelijkheden biedt en of je bereid bent dan voor dit salaris te blijven werken. Bedenk je dan wel dat je een flinke kostenpost bent voor je werkgever, hij hoeft je dit niet te bieden. Het kan een mooie kans zijn, aan jou of dit iets is wat je ligt en wat je graag wil.

Velvet V. Negro Z2 +5
Ceasar V. Houston M1 + 1
Florence V. Krack C. M2 + 3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie