Opleiding en werk

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:43

Tink89 schreef:
Ik vind het niet vreemd dat je tijdens de opleiding je huidige functie en salaris behoudt, je werkgever doet immers al een hele flinke duit in het opleidingszakje. Wat ik me wel afvraag, is hoe je een fulltime baan en 15 uur zelfstudie en de lesavond gaat combineren. Dat is wel heel zwaar hoor, en wat als er tentamens ofzo onder werktijd zijn, moet je dan vakantie opnemen?

Ik neem aan dat het een deeltijd studie is. Er is dan of les in de avond, of 1 dag in de week.

Ontopic: het is inderdaad niet vreemd dat je geen salarisverhoging krijgt. Tenslotte ben je nu nog niet afgestudeerd én krijg je de opleiding + materiaal. €5000 aan salarisverhoging is aardig wat :)) je bent door het diploma ook meer waard op de arbeidsmarkt. Mijn vriend kreeg dit ook niet, enkel nadat hij zijn diploma had behaald omdat hij daardoor een doel die hij voor ogen had, had behaald (POP).

Hulp nodig bij het solliciteren, schrijven van een sterke motivatiebrief of een overtuigend cv? Stuur een PB of kijk op www.Solliz.nl :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie