Pawshake topic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
VKM
Berichten: 160
Geregistreerd: 17-08-16

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 12:06

Ik doe ook aan PawShake! En heb regelmatig leuke honden over de vloer :) Leuk dat hier een topic over is.


TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 18:11

Ik weet dat je in België vanaf dit jaar 500 euro in het zwart mag verdienen door hondenoppas (en kinderoppas etc.). Of je dat moet aangeven weet ik niet :o Vanaf dinsdag begint mijn lange maand Pawshaken, beginnend met 4 paarden en een joekel van een hond! :D

I hope your day is as nice as your butt! ;)

Sem_
Berichten: 7752
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 18:45

Ik heb morgen mijn eerste kennismaking. Spannend! Het is voor een weekendje oppassen volgende week. Ben benieuwd.

Macs

Berichten: 7606
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 10:14

Ik ben nu gevraagd voor een pup van 8 weken :? Voor vaste dagen. Zou dat zelf nooooit doen. Het is al voor a.s. maandag maar ik kan die dag niet. Althans, ik kan hem meenemen naar school voor die 3 uurtjes maar ik ga em niet in de kennel stoppen.

Maks :+:

mvdende

Berichten: 5592
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 10:56

Macs schreef:
Ik ben nu gevraagd voor een pup van 8 weken :? Voor vaste dagen. Zou dat zelf nooooit doen. Het is al voor a.s. maandag maar ik kan die dag niet. Althans, ik kan hem meenemen naar school voor die 3 uurtjes maar ik ga em niet in de kennel stoppen.


Tja. Niet iedereen heeft de tijd en luxe om een week of 6 verlof op te nemen om de pup te begeleiden. Ik heb 2 weken geleden een 11 weken oude pup opgehaald, werk gelukkig thuis, maar even boodschappen doen ofzo is lastig. Gelukkig kan een vriendin inspringen dinsdag als ik voor dagopname naar het ziekenhuis moet, maar anders zou pawshake echt wel heel handig zijn. Zou ik niet thuis kunnen werken, zou ik denk ook voor Pawshake gaan. Is toch wat kleinschaliger dan een pension oid.

Ik ga me iig gelijk aanmelden.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 11:42

Wat een tof topic en initiatief!

Hier ook een account aangemaakt, al vond ik de basis prijzen redelijk laag. Ik heb wat zitten schuiven en kwam totaal (dus zeg bijv. 2e huisdier) wel ong. hetzelfde uit als het voorbeeld. Wat zijn jullie prijzen, hier enkel prijzen gewend van iemand waarmee ik soms een dagje op pad gaat, zij heeft een uitlaatservice (busje, ophalen/terugbrengen en een paar hectare, afgesloten, privé bos).

Die prijzen zijn denk ik niet te vergelijken en ik ben te lui om zelf een marktonderzoek te doen :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Sem_
Berichten: 7752
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 12:31

Leuk alle nieuwe accounts! Ik heb zojuist mijn eerste kennismaking gehad en de boeking is rond. Volgend weekend een paar dagen passen op een heel leuk middelgroot hondje. :D

Een pup van 8 weken is wel jong zeg! Ook wel heel leuk voor vaste momenten lijkt me. :)

Macs

Berichten: 7606
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:13

mvdende schreef:
Macs schreef:
Ik ben nu gevraagd voor een pup van 8 weken :? Voor vaste dagen. Zou dat zelf nooooit doen. Het is al voor a.s. maandag maar ik kan die dag niet. Althans, ik kan hem meenemen naar school voor die 3 uurtjes maar ik ga em niet in de kennel stoppen.


Tja. Niet iedereen heeft de tijd en luxe om een week of 6 verlof op te nemen om de pup te begeleiden. Ik heb 2 weken geleden een 11 weken oude pup opgehaald, werk gelukkig thuis, maar even boodschappen doen ofzo is lastig. Gelukkig kan een vriendin inspringen dinsdag als ik voor dagopname naar het ziekenhuis moet, maar anders zou pawshake echt wel heel handig zijn. Zou ik niet thuis kunnen werken, zou ik denk ook voor Pawshake gaan. Is toch wat kleinschaliger dan een pension oid.

Ik ga me iig gelijk aanmelden.

Dat klopt hoor! Maar zou zelf dan nooit een pup naar een vreemde brengen. Ik zou dan een bekende als backup gebruiken :)

Sem, leuk je eerste oppashondje! Ben benieuwd hoe jij het ervaart.
Aillil, ik heb dus de basisprijzen, maar ik ga het binnenkort wel met 1-2 euro opschroeven :) Heb gister gebeld met een vrouw en die wilt de eerste keer via pawshake betalen en daarna doen we de middenweg zegmaar ;)

Wat doen jullie als je met verzoek 1 al whatsapp contact heb gehad voor een vakantieweek maar nog geen kennismakingsafspraak hebt gemaakt, en je krijgt verzoek 2 voor dezelfde week binnen die je veel leuker lijkt?
Of zouden jullie 2 hondjes tegelijk in huis nemen? Van de 9 dagen overlappen er dan 3. :=

Maks :+:


TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:33

Ik zou gewoon de leukste kiezen als dat contact gewoon vlot gaat. 2 honden in huis gaat, als je er zelf geen hebt. Ik heb zelf al 2 honden dus neem er max. 1 in huis, 4 is echt te veel voor mij en willen mijn ouders ook niet.

I hope your day is as nice as your butt! ;)

95Ellen

Berichten: 587
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 08:09

Ik heb voor deze week weer een reservatie om een hondje uit te laten dat ik al eens eerder uitgelaten heb. Op zich een lief hondje, maar ook wel lastig... met bijna alle honden weet ik instinctief en vanuit eerder opgedane kennis prima hoe ik er mee om moet gaan, maar met deze heb ik toch een beetje een communicatieprobleem :’) hij valt je schoenen aan, hapt in je handen en gaat met het lopen steeds op de grond liggen, soms echt om de tien meter... ben benieuwd of het deze keer beter gaat :p

Macs

Berichten: 7606
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:10

O jee :') Wel leuk om daar ook weer van te leren en dingen uit te proberen.

Ik heb van de puppy niks meer gehoord en de rest afgezegd voor langere dagen in dezelfde week als mijn vakantiehondje. Ik heb die week gelijk even op offline gezet omdat die wel erg populair is voor vakantie :')

Maks :+:

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:36

Ik heb een aanvraag gehad vorige week, mijn eerste. Netjes een berichtje terug gestuurd maar niks meer gehoord. Hmm :=

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:12

Dorie, werd helemaal blij van dit concept en dan zit er niemand in Leersum :')
Gaan over een week op vakantie en zou toch graag om de dag/2dagen iemand mijn reptielen laten verzorgen. Vooralsnog staat er nu een collega gepland om 2u OV te doen voor een kwartiertje salades te snijden :')

[EV-ITP] Soldaatje spelen in Duitsland

Winkel in 14e, 15e en 16e eeuwse re-enactment spullen en accessoires
=====> http://www.cervustrading.nl <=====
==> https://www.facebook.com/CervusTrading <==

Macs

Berichten: 7606
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 14:54

Hoppit schreef:
Dorie, werd helemaal blij van dit concept en dan zit er niemand in Leersum :')
Gaan over een week op vakantie en zou toch graag om de dag/2dagen iemand mijn reptielen laten verzorgen. Vooralsnog staat er nu een collega gepland om 2u OV te doen voor een kwartiertje salades te snijden :')

Wil je ze niet onder brengen?

Maks :+:

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:03

Beetje pain in the ass aangezien dat het dan ergens met 3 afzonderlijke terra's moet. Maar zou in theorie wel kunnen moest er iemand zo maar 3 groot genoege bakken hebben staan. Alles 2 weken in een 100x50x50 overleven ze ook wel. Maar reptieltechnisch is dat ook best een risico ivm ziektes. De baardagamen kunnen dat wel hebben, maar voor de schilpjes zit ik daar niet zo om te springen.

[EV-ITP] Soldaatje spelen in Duitsland

Winkel in 14e, 15e en 16e eeuwse re-enactment spullen en accessoires
=====> http://www.cervustrading.nl <=====
==> https://www.facebook.com/CervusTrading <==

Faelynn

Berichten: 3148
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:08

Hoppit schreef:
Dorie, werd helemaal blij van dit concept en dan zit er niemand in Leersum :')
Gaan over een week op vakantie en zou toch graag om de dag/2dagen iemand mijn reptielen laten verzorgen. Vooralsnog staat er nu een collega gepland om 2u OV te doen voor een kwartiertje salades te snijden :')



Als je echt niemand kan vinden kan eventueel wel? Woon op 15-20 minuutjes rijden van leersum, niet ideaal, maar heb een auto dus het is wel mogelijk, beter dan 2u met het OV

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:13

Ik sta er ook aangemeld al een half jaar maar nog geen reacties.Via Holidog krijg ik wel veel boekingen.

KarmaChansy

Berichten: 6921
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:15

Macs schreef:
Ik ben nu gevraagd voor een pup van 8 weken :? Voor vaste dagen. Zou dat zelf nooooit doen. Het is al voor a.s. maandag maar ik kan die dag niet. Althans, ik kan hem meenemen naar school voor die 3 uurtjes maar ik ga em niet in de kennel stoppen.


Ik werk niet via pawshake maar wel soortgelijk iets (voor mijn land), toen de eigenaren van mijn ene oppas hondje heel graag een pup wilde heb ik aangeven ok, ik sta er voor open. Echter is het hondje heel erg gehecht aan mij en mijn honden. Zou dat gewoon aangeven, ik zelf vind het heerlijk om een pup op te voeden :P bij mij doet ze alle slechte dingen dus niet die ze thuis wel doet (schoenen kauwen bv)

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

Nachtlampje

Berichten: 4518
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Nijmegen omgeving

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:50

Hoi! Ik heb ook een vraagje, het lijkt me opzich wel interessant, maar; hoe doen jullie dat als oppassers met weggaan als je honden in huis hebt? Hoe lang ben je maximaal weg, gaat dat altijd in overleg met de eigenaar?

Ga je wel eens werken of naar school bv, waarbij je meerdere uren achter elkaar weg bent? En zoja, hoe lang dan?

KarmaChansy

Berichten: 6921
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:57

Ik bied dus juist aan zodat honden niet alleen zullen zijn dat is voor eigenlijk iedereen dat ze zoveel betalen voor een prive oppa. Als ik mijn eigen honden ergens zou brengen en dan later horen dat de oppas alsnog 6 uur bv weg is zou ik niet amused zijn := . Voor mij is de max 1 uur voor een boodschap bv dat geef ik ook aan, sommige honden konden niet alleen zijn voordat ze bij mij kwamen met beleid heb ik dat opgebouwd in overleg natuurlijk en de honden konden thuis nu ook een uurtje alleen zijn

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 16:04

Het is mijn werk geworden ik heb het zo druk dat ik er niet naast kan werken. Ik krijg blinde honden, dove honden en honden met een gezondheidsprobleem, en gedragsproblemen. Ook komen er honden met verlatingsangst en die kunnen niet alleen zijn volgens de baas. Bij mij is dat geen probleem ik kan gewoon weg gaan zonder dat ze piepen of janken.

Ons hele gezin werkt mee, als ik een nachtje weg ben dan zorgt mijn dochter van 24 voor de hond die dan aan het logeren is.Dat gaat in overleg met de eigenaar.

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:49

Yaaay dankzij dit topic komt iemand morgen kennismaken met mijn schubbenbaby's <3

[EV-ITP] Soldaatje spelen in Duitsland

Winkel in 14e, 15e en 16e eeuwse re-enactment spullen en accessoires
=====> http://www.cervustrading.nl <=====
==> https://www.facebook.com/CervusTrading <==

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:56

Yeah dat is fijn zeg.

Sem_
Berichten: 7752
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:05

Wat fijn! :D

marleen_usar

Berichten: 24618
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:41

Wat ik jammer vind is dat je niet kan kijken wie er oppas zoekt, bij oppasgezocht.nl kan dat wel. Dan zie je wie er een oppas nodig heeft en dan kan je ook op regio zoeken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 5 bezoekers