Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:22

Ondertussen zijn het er al vijf! Heb er al wel een aantal af moeten wijzen omdat veel in dezelfde periode is.

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:33

Wow dat gaat snel joh :p welke regio woon je? Kan me voorstellen dat vijf wel heel erg veel is :p

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:38

Nijmegen! Haha ja, beetje teveel van het goede!

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:16

Haha super ja! Nog keuze ook :P

Hier is mijn account zaterdag goedgekeurd maar heb nog niks ontvangen. Ik heb geen idee hoe de trek hier is. Wat is belangrijk om in je profiel te vermelden/wat maakt je profiel aantrekkelijk??? Iemand tips voor mij?

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-18 12:22

Wat leuk zeg Sem! Ik heb toevallig zelfs mensen die hun hondje bij mij komen brengen, uit Nijmegen. Dus ik denk dat daar dan weinig keus is!

Kiekeboefje; ik heb zelf veel foto's van mijzelf met dieren, en uitgebreid vertelt wie ik ben en wat ik kan bieden qua dieren en de kennis daarvan. Geen spellingfouten natuurlijk, duidelijke verhaal. Je kan zelf ook eens kijken bij andere profielen!

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:23

Kiekeboefje schreef:
Haha super ja! Nog keuze ook :P

Hier is mijn account zaterdag goedgekeurd maar heb nog niks ontvangen. Ik heb geen idee hoe de trek hier is. Wat is belangrijk om in je profiel te vermelden/wat maakt je profiel aantrekkelijk??? Iemand tips voor mij?

Hier hetzelfde..

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:24

LilChar schreef:
Wat leuk zeg Sem! Ik heb toevallig zelfs mensen die hun hondje bij mij komen brengen, uit Nijmegen. Dus ik denk dat daar dan weinig keus is!

Kiekeboefje; ik heb zelf veel foto's van mijzelf met dieren, en uitgebreid vertelt wie ik ben en wat ik kan bieden qua dieren en de kennis daarvan. Geen spellingfouten natuurlijk, duidelijke verhaal. Je kan zelf ook eens kijken bij andere profielen!

Oh grappig zeg! Voordelig voor mij. :D

En inderdaad zo heb ik mijn profiel ook. :)

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:03

Dat is lekker Sem, hier mijn profiel nu weer een weekje actief ongeveer, maar nog geen aanvragen helaas. Nu woon ik ook in een klein dorp ver van de stad en kan geen honden overdag hebben ivm mijn vaste baan. denk dat die punten het ook wel lastig maken, al zou ik wel dol graag op katten passen bijvoorbeeld, ben echt een kattenvrouwtje haha

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:34

Leuk, door dit topic ben ik ook achter site gekomen. Ik heb me ook aangemeld! Ik ben benieuwd.

Anoniem

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 05:15

Ik volg dit topic mee en heb de site eens bekeken.
Zit me nu af te vragen: wat voor type mensen zijn jullie? Als in: nog naar school gaand, vast werk, geen werk, flexibel werk, ... noem het maar. En hoe organiseren jullie dan alles? Kan je bv. aangeven welke dagen wel/niet mogelijk zijn? Hoe doen jullie dat als je bv. honden gaat uitlaten, doen jullie er dan verschillende op 1 dag of beperk je dit?

Vraag me af of het iets voor mij zou kunnen zijn, maar kan niet zo goed inschatten hoe het precies werkt en hoe je iets opbouwt. Dus alle info is welkom :)

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 09:18

[***] schreef:
Ik volg dit topic mee en heb de site eens bekeken.
Zit me nu af te vragen: wat voor type mensen zijn jullie? Als in: nog naar school gaand, vast werk, geen werk, flexibel werk, ... noem het maar. En hoe organiseren jullie dan alles? Kan je bv. aangeven welke dagen wel/niet mogelijk zijn? Hoe doen jullie dat als je bv. honden gaat uitlaten, doen jullie er dan verschillende op 1 dag of beperk je dit?

Vraag me af of het iets voor mij zou kunnen zijn, maar kan niet zo goed inschatten hoe het precies werkt en hoe je iets opbouwt. Dus alle info is welkom :)


Ik ben zelf student! Wel een flexibel rooster. Ik heb eigenlijk geen vaste dagen dat ik niet kan, kan altijd wel wat draaien met de planning. Je kunt als je wil wel gewoon op een kalender aangeven welke dagen je wel of niet kan (rood/groen). Ik heb soms wel verschillende afspraken op 1 dag. Bij voorbeeld vandaag: twee honden bij mij thuis (die horen bij elkaar) 1 hond ergens anders uitlaten en weer ergens anders een kat voeren.
Mensen kunnen altijd aanvragen doen, en dan kan je zelf aangeven of je beschikbaar bent of niet!
Pas als jij hebt gezegd dat je kan, en bijvoorbeeld een kennismakingsgesprek hebt gehad als ze dat willen, wordt er echt gereserveerd en betaald door de klant.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 10:50

Ik ben vergeten op 1 reservering te reageren |(
Nu is mijn status van exellent naar goed gegaan, weet iemand wanneer die weer exellent wordt? :o Gewoon als ik de volgende keer wel weer binnen een dag reageer?

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:30

Ik heb mijn eerste aanvraag :D :D
Ga vanavond even bellen met het baasje.

Ik heb nu vakantie en ben tot september dus erg flexibel. Daarna even kijken of het allemaal nog lukt :)

Ik vind het wel erg spannend maar het is vast goed voor mijn zelfvertrouwen :)

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:34

[***] schreef:
Ik volg dit topic mee en heb de site eens bekeken.
Zit me nu af te vragen: wat voor type mensen zijn jullie? Als in: nog naar school gaand, vast werk, geen werk, flexibel werk, ... noem het maar. En hoe organiseren jullie dan alles? Kan je bv. aangeven welke dagen wel/niet mogelijk zijn? Hoe doen jullie dat als je bv. honden gaat uitlaten, doen jullie er dan verschillende op 1 dag of beperk je dit?

Vraag me af of het iets voor mij zou kunnen zijn, maar kan niet zo goed inschatten hoe het precies werkt en hoe je iets opbouwt. Dus alle info is welkom :)


Ik ben ook student, dus had in Wageningen twee hondjes die ik tijdens de lunch uitliet, want had lunchpauzes van een uur en een kwartier. Ik heb komende tijd een aantal hondjes die hier komen voor een vakantie omdat ik nu thuis een verslag aan het schrijven ben en dus toch veel thuis ben. Maar ga in september weer fulltime met mn thesis aan de slag dus dan heb ik voor dat soort dingen geen tijd meer. Dus dan hoop ik misschien nog iets van oppashonden of katten voor 's avonds of een weekendje te hebben, in plaats van vast. Ik heb ook wel net even vaker dat ik mensen moet teleurstellen dan dat het wel past. Maar ik wil ook niet m'n doordeweekse dagen op rood zetten omdat ik dus 's avonds wel zou kunnen. Best lastig af en toe :p

LilChar schreef:
Ik ben vergeten op 1 reservering te reageren |(
Nu is mijn status van exellent naar goed gegaan, weet iemand wanneer die weer exellent wordt? :o Gewoon als ik de volgende keer wel weer binnen een dag reageer?


Ai dat is zuur, ik denk dat dat inderdaad wel weer goedkomt als je volgende keer wel weer snel reageert :) Ik was op gegeven moment ook naar goed omdat de verhouding aanvragen/reserveringen niet klopte (had er een aantal waarbij ik toch niet kon en twee buiten pawshake om gedaan (a)), dat kwam weer goed toen ik de volgende officiële reservering kreeg

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 14:14

Macs schreef:
Ik heb mijn eerste aanvraag :D :D
Ga vanavond even bellen met het baasje.

Ik heb nu vakantie en ben tot september dus erg flexibel. Daarna even kijken of het allemaal nog lukt :)

Ik vind het wel erg spannend maar het is vast goed voor mijn zelfvertrouwen :)


Wat leuk zeg! Ja, ik vond het de eerste keer ook best wel spannend. Inmiddels heb ik denk ik een stuk of 20 kenningsmakingsgesprekken gehad, en het heeft voor mijn zelfvertrouwen wel geholpen in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 04:04

Bedankt voor de reacties.
Vind het wel moeilijk om mij er iets bij voor te stellen, wel goed dat je de dagen die je kan/niet kan gewoon kan aangeven.

Zelf werk ik deeltijds, maar heel onregelmatig. Ik heb dus wel een aantal dagen per week vrij (soms 1, soms 2 of 3), maar nooit vaste dagen. Ook kan het wel eens gebeuren dat ik bij ziekte ed last minute opgeroepen wordt om te werken. Dus zit me af te vragen of zoiets te combineren valt. Zijn er mensen die zoeken voor slechts 1x per week ofzo? Dat heeft toch eigenlijk geen zin?


Voor degene die hondenuitlaat doen, hoeveel tijd ben je er gemiddeld mee kwijt? En combineer je dan meerdere honden per dag? Of misschien zelfs wel tegelijk?

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-18 07:47

[***] schreef:
Bedankt voor de reacties.
Vind het wel moeilijk om mij er iets bij voor te stellen, wel goed dat je de dagen die je kan/niet kan gewoon kan aangeven.

Zelf werk ik deeltijds, maar heel onregelmatig. Ik heb dus wel een aantal dagen per week vrij (soms 1, soms 2 of 3), maar nooit vaste dagen. Ook kan het wel eens gebeuren dat ik bij ziekte ed last minute opgeroepen wordt om te werken. Dus zit me af te vragen of zoiets te combineren valt. Zijn er mensen die zoeken voor slechts 1x per week ofzo? Dat heeft toch eigenlijk geen zin?


Voor degene die hondenuitlaat doen, hoeveel tijd ben je er gemiddeld mee kwijt? En combineer je dan meerdere honden per dag? Of misschien zelfs wel tegelijk?


Wat je wel zou kunnen doen is aan huis komen voor katten bijvoorbeeld. Ik heb zelf ook een paar adresjes met katten, die mensen zijn op vakantie en ik kom dan 1x per dag (en bij sommige adressen 2x) langs om te voeren en kattenbak netjes te houden. Dan kan ik die ene keer per dag zelf inplannen hoe laat ik dat doe!

Qua honden uitlaten: ik loop per adres met de hond(en), heb geen busje ofzo dus doe niks tegelijk.
Tijd die je kwijt bent is eerst de reistijd, houdt bij de aanvraag van een klant rekening mee of je daar wel heen wil kleppen, en dan loop ik 30 minuten / een uur, dat hangt van de hond af en wat we hebben overlegd. Ik zie het ook meteen een beetje als beweging voor mijzelf haha.

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:42

Wooow ik heb een verzoek voor 9 dagen in huis.
Gelijk spijt dat ik mn bedrag gemiddeld heb gelaten :') zou hier 109 mee verdienen.
Vind het spannend om te accepteren maar moet het maar gewoon doen :))

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:15

Oké, meer mensen waarbij de "omschrijving" veranderd is van nederlands naar engels? Had een heel verhaal geschreven in het Nederlands en zie nu net dat mijn hele omschrijving in super slecht engels vertaald is. Krijg het ook niet weer terug gedraaid .. :')
Werk nu bij een outlet service (uitlaatservice) _O-

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 22:23

Dani199764 schreef:
Oké, meer mensen waarbij de "omschrijving" veranderd is van nederlands naar engels? Had een heel verhaal geschreven in het Nederlands en zie nu net dat mijn hele omschrijving in super slecht engels vertaald is. Krijg het ook niet weer terug gedraaid .. :')
Werk nu bij een outlet service (uitlaatservice) _O-


Haha wattt :') ik heb dit niet gelukkig

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-18 08:10

Macs schreef:
Wooow ik heb een verzoek voor 9 dagen in huis.
Gelijk spijt dat ik mn bedrag gemiddeld heb gelaten :') zou hier 109 mee verdienen.
Vind het spannend om te accepteren maar moet het maar gewoon doen :))


Blijft het huisdier ook slapen?
Ik heb 12 euro voor dagopvang en als die er echt 24/7 is doe ik 18 euro.
Ik heb nu ook twee en een halve week twee hondjes dus dat tikt lekker aan, vind ik.

Oh wat raar in het engels! Misschien moet je je taal ergens aanpassen..?

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 09:35

Ja het is echt voor dag en nacht in huis. Klein makkelijk hondje wel. Prijs per nacht is 15 maar dat heb ik gek genoeg ook voor dagopvang.

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 11:03

Ik kan mijn vorige post niet meer wijzigen, maar als ik nu mijn prijs verhoog, geldt dit dan ook voor baasjes die al iets bij mij geboekt hebben, de volgende keer dat ze boeken? (ik heb er nu een voor elke dinsdag, maar die heeft maar 1 dinsdag aangeklikt. Dus de volgende die ze aanklikt betaald ze dan meer?)

En iemand vroeg mij hoe het zit met de inkomsten van Pawshake en het UWV. Ik weet alleen dat je met een uitkering wijzigingen in je inkomsten moet opgeven maar bij Pawshake kan het elke week weer anders zijn natuurlijk, het is de ene maand meer dan de ander. Ik heb al geholpen met zoeken op de website maar ik kon het ook niet vinden.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-18 12:11

Ja, mensen die al betaald hebben hebben dan de oude prijs, en voor nieuwe afspraken (ook al zijn het oudere klanten) moeten zij dan de nieuwe prijs betalen die je hebt bedacht.
Ik vind dat ook wel lastig, ik wil mijn prijs met sommige dingen omhoog doen, maar ik heb een vaste klant die er heel veel gebruik van maakt en ik wil haar eigenlijk de oude prijs houden haha.

Ik weet niet hoe het precies zit met het UWV. Wel mag je een bepaald bedrag per jaar verdienen zonder dat daar belasting af gaat. Eigenlijk moet je dit wel ergens aangeven volgens mij, maar ik weet eerlijk gezegd ook niet helemaal hoe dat precies werkt.
Iemand anders misschien wel ?

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 12:50

Misschien kun je met je vaste klant afspreken dat je het dan eens in de tien(?) keer gratis doet zonder reservatie, ter compensatie van de hogere prijs?