Doorzetten of toch iets anders zoeken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Doorzetten of toch iets anders zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 12:11

Stoppen! Direct. Het leven is te kort om je zo ongelukkig te voelen. Nergens voor nodig!


Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Doorzetten of toch iets anders zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 12:15

Als het in je proeftijd is kun je gewoon zeggen dat het niet bevalt en je wilt stoppen. Hoef je helemaal niet moeilijk over te doen. Daar is een proeftijd voor, kijken of het iets voor je is en dat is het blijkbaar niet. Simpel!

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 22:47

Pluisje1998 schreef:
Morgen heb ik als het goed is een gesprek met de eigenaar van het bedrijf. Wilde bellen maar dat raadde mijn collega me af, daar schijnt de baas echt niet van gediend te zijn.


Maar, wie zijn probleem is dat eigenlijk? Het is wel netter om het in een gesprek te melden maar vind niet dat een baas er kwaad om kan worden. Dan slaat het hele 'proefperiode' namelijk nergens op. :D

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 07:13

sneeuwpop schreef:
Hoop dat je gelijk kunt stoppen, maar als je op het rooster staat en ze je niet kunnen missen voor een paar daagjes, dan niet je collega's laten vallen.


Toch zou het wel vreemd zijn als ze qua bezetting afhankelijk zijn van een nieuwe medewerker die proef draait. Als zij de werkgever niet was bevallen had ze ook gewoon per direct moeten ophouden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flux en 41 bezoekers