Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Kuggur schreef:Waar maak je je druk om? Zij is jouw leidinggevende, niet andersom...
Casmihra schreef:Kuggur, dat ze leidinggevende is betekent nog niet dat ze het recht heeft om te laat te komen.
Anyways, TS, ik denk dat je het inderdaad heel rustig bespreekbaar moet maken dat je het best vervelend is dat jij zo stipt bent en zij dit vaak niet is.
Ibbel schreef:Ik zou de subtiele aanpak nemen. Ieder keer als ze laat is beginnen over 'Bad on the road, eh, so much traffic. Took me an hour over what's normally 20 minutes. What time did you leave? That early and still 20 minutes late? Bad, eh?'
Als je dat consequent doet shockeer je niet terwijl er mogelijk wel een kwartje valt. Klagen over het verkeer is ook in de UK de nationale sport.
Casmihra schreef:Ik snap niet dat iedereen het maar doodnormaal vindt dat je, omdat je ''manager'' bent maar gewoon ongeoorloofd te laat mag komen? Je weet inderdaad niets van iemand zijn contract en afspraken, maar daarom mag iemand het nog wel vervelend vinden dat ze constant te laat is.
Anoeska schreef:Wat zijn (praktisch) de gevolgen van haar te laat komen? Moet je haar klanten helpen? Worden er mensen boos op jou, omdat zij er nog niet is? Of vind je het gewoon 'not done' om te laat te komen, maar heb je er verder geen last van?
Pandora2 schreef:Ik weet niet hoe het in Engeland gaat, maar hier in belgie heb ik nooit anders geweten dan dat leidinggevenden of managers geen uren hebben.
Komen en gaan wanneer ze willen. Heeft niemand iets op te controleren ( tenzij hun directe oversten natuurlijk als die er zijn ). Maar in elk geval niet de '' gewone '' medewerkers.