Wat verdien jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amyyy

Berichten: 3497
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:45

Bij mijn bijbaan verdien ik €10,40 per uur bruto. Ik ben op zoek naar een baan die aansluit op mijn studie. Toevallig pas nog een topic geopend over een baan aanbod waar ik advies aan Bokt vroeg, omdat ik het loon te laag vond. Dus ja, van mij mag iedereen weten wat ik verdien, ik weet het ook van al mijn klasgenoten en zou niet weten waarom ik er geheimzinnig over zou doen

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎


Amyyy

Berichten: 3497
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:19

Ik vind dit een interessant topic en goed dat er over gepraat wordt.
Een paar jaar geleden heb ik hier ook al gereageerd, toen had ik alleen nog een bijbaan. Inmiddels werk ik bijna 4 jaar bij een gemeente en verdien Ongeveer €3.050 bruto voor 32 uur. Daarbovenop krijg ik nog 17,05% keuze budget. Wat ik eigenlijk standaard op maak aan het bij kopen van vakantiedagen.
Toen ik bezig was met het zoeken naar een baan heb ik wel aan mijn oud klasgenoten gevraagd wat zij verdienen, en ik heb zelf ook vaker de vraag gekregen. Vond ik heel fijn om het daar met mensen uit het vakgebied, maar ook laagdrempelig over te hebben! Zo had ik een keer een aanbieding, maar met een belachelijk laag salaris. Vond het fijn dat het niet raar voelde om de aanbieding af te wijzen.
Binnen de gemeente weet ik in welke schaal mijn collega's zitten, deze zitten namelijk 1 of 2 schalen hoger dan ik. Dat vind ik raar, want we doen hetzelfde werk. We hebben pas een interne reorganisatie gehad, waarbij er mensen verplaatst werden in schalen, toen hebben we het er ook met elkaar over gehad, omdat er dingen krom liepen.
Dus ja, ik ben heel open over wat ik verdien, vraag gerust aan vrienden en collega's die dicht bij mij staan wat ze verdienen en vind het zeker goed om het daar over te hebben.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Amyyy

Berichten: 3497
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 17:51

Leuk dat dit topic af en toe weer omhoog komt. Bruto en netto zijn inderdaad niet met elkaar te vergelijken. Maar toch interessant om te lezen bij iedereen.
Ik verdien bruto 3550, netto hou ik daar de laatste maanden ongeveer 2400 van over. Groot verschil, maar ik ben langdurig ziek, dus heb veel inhoudingen. En ik mag nog al mijn reiskosten uitwisselen met mijn keuzebudget. Dus dat zal nog wel schelen.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 48 bezoekers