HBO 2017/2018!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xDarkness

Berichten: 480
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:29

_mjwb schreef:
Ik heb super veel aan je document gehad, dankjewel! Ik heb hem doorgelezen en het werd me een eens duidelijker wat de bedoeling was.

Ik werd vanochtend wakker met allemaal appjes dat ze het document hebben aangepast en dat ze het zo gaan inleveren. Dus ik naar het document kijken. Alles was weg -O-. Alle woorden die ik heb geschreven waren gewoon weg. Gelukkig had ik voor mezelf het documentje ook opgeslagen en staat daar alles nog in wat ik gemaakt heb.

Ik heb een hele lange mail gestuurd naar degene die over het project gaat en daar heb ik alles wat ik heb gedaan in verteld, dus ik hoop dat het allemaal eerlijk gaat.

Super van je cijfer!! :D


Oh toppie, daar ben ik blij om! Jeetje ze proberen je er ook nog eens bij te naaien, wat een drama...Blijf voor jezelf opkomen, stuur alle correspondentie tussen jou en je klasgenoten ook door naar je leraar zodat het waterdicht is dat ze geen reet gedaan hebben. Het is goed dat je de leraar ook een duidelijke e-mail gestuurd hebt. En vertrouw op je eigen ability, stuur lekker je eigen stuk in.


Anoniem

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:01

Ik snap het wel hoor! Ik heb ook groepjes gehad waar het niet lekker liep en het niet vanzelfsprekend was dat iedereen zijn steentje bijdroeg. Maar ik ben overtuigd dat de kunst dan juist is om in gesprek te gaan en niet het werk naar jezelf toetrekken en 90% van het project zelf schrijven..


saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:13

Mooi cijfer Darkness.

Lidy, wij zijn al ongeveer 5 keer in gesprek geweest, met docent, met stb'er en alleen onze groep. Heeft helemaal niks geholpen. Snap wel dat mensen dan het werk naar zich toetrekken en namen van groepsleden er niet op zetten. Maar bij ons krijgt alsnog de hele groep hetzelfde cijfer, zo oneerlijk.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:54

Maar ik snap het niet? Bij ons mag je mensen altijd uit je groepje gooien. Die moeten dan alleen door.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 23:07

sureido schreef:
Maar ik snap het niet? Bij ons mag je mensen altijd uit je groepje gooien. Die moeten dan alleen door.


Bij ons werd dat ook gezegd, mits je een samenwerkingscontract hebt. Die hadden wij maar alsnog mochten we niemand uit het groepje gooien omdat het dan lastig zou worden... lekker banketstaaf

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 23:15

Raar zeg! Bij ons is het erg makkelijk en al vaker voorgekomen. Ik vind overigens groepen wel fijn. Heb er al een keer een 7.5 door gehaald :)) een meisje had vrij veel werk verricht maar als je haar n week van te voren appte wat we moesten doen had ze het al af, het was ook niet dat de rest niks wilde maar ze was elke keer zo snel. Wanneer ze dan ook iets vroeg werd t meteen door ons gedaan :D ze had er ook geen last van zei ze.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 23:19

sureido schreef:
Raar zeg! Bij ons is het erg makkelijk en al vaker voorgekomen. Ik vind overigens groepen wel fijn. Heb er al een keer een 7.5 door gehaald :)) een meisje had vrij veel werk verricht maar als je haar n week van te voren appte wat we moesten doen had ze het al af, het was ook niet dat de rest niks wilde maar ze was elke keer zo snel. Wanneer ze dan ook iets vroeg werd t meteen door ons gedaan :D ze had er ook geen last van zei ze.


Met grote projecten vind ik het ook fijner om samen te werken, maarja als het niet werkt heb je alsnog meer te doen.

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 23:48

Het ligt er wel erg aan met wie je samen werkt ook. Ik heb nu bij 1 vak zelf een groepje mogen maken (we hebben een duo met 3 personen gemaakt haha, we zijn een uitzondering) en met hun kan ik echt super goed werken. Maar met anderen helemaal niet

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:01

Bijna vakantie! Gaan jullie nog wat leuks doen of is het veel leren?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:05

Leren leren leren |(
Hier meteen de eerste week na de vakantie tentamens, dus dan moet ook alles afgerond worden, de week erna assessment en dan nog een presentatie, en dan is het al weer het nieuwe blok...

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 08:23

Hier ook leren en verslagen maken... ga gelukkig nog wel lekker paar daagjes weg met mijn vriend :)

Love is our resistance

xGwenn

Berichten: 361
Geregistreerd: 05-12-13
Woonplaats: Maastricht

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 09:30

Ik ga negeren dat ik betere dingen te doen heb en een paar daagjes naar Praag *\o/*

gz-fotografie.weebly.com/

Pikkepor

Berichten: 3703
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 10:56

Ik heb vorige week een planning gemaakt... Na de kerstvakantie examens.
Vrijdag nog responsiecollege en kerstfeestje en dat was het dan alweer...

En zo ziet mijn planning eruit :Y) Op een paar dagen familieverplichtingen en werken na... leren leren leren
Afbeelding

xDarkness

Berichten: 480
Geregistreerd: 03-11-09

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 15:14

Heel goed die planning zeg! hier twee weken na de kerstvakantie tentamens. Nu bijna geen college meer dus nu al een kleine pre-vakantie met iets minder leerwerk aan het houden en na de kerst er echt keihard tegenaan. Sterkte allemaal en hele fijne kerstdagen!

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 15:21

Veel plezier alvast Sophie en Gwenn!!

Zo dat is een flinke planning Pikkepor.

Wij hebben na de kerstvakantie nog 1 lesweek (vooral oefentoets, herhalen etc) en daarna beginnen de tentamens. Iedereen succes met leren!

Pikkepor

Berichten: 3703
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 15:43

Ik ben zo bang dat ik anders te lang op sommige dingen blijf hangen, of juist iets vergeet of wat dan ook. Dus met die planning heb ik alles ingepland wat er in te plannen valt.
Nog net niet mijn plaspauzes ingepland :+

De vorige keer heeft het goed geholpen!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 15:46

Wat een planning! :oo
Goed dat je dat doet als het voor jou werkt! :j

Ik kan dat echt niet :') ik kan wel plannen en schatten hoe lang ik ergens mee bezig wil/denk te zijn, maar ik hou me er nooit aan :')

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 16:10

Wow heftig jullie planningen, ik heb net mijn tentamen gehad dus ik heb eigenlijk niets te doen aankomende vakantie. Ga een beetje bezig met m’n youtubekanaal denk ik. Even m’n hobby’s weer oppakken

Elk bad heeft er eendje.

Anoniem

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:20

Succes en fijne vakantie!

Denken jullie ook wel eens na over beroepen na je studie? En of er genoeg werk in te vinden valt?

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:23

Weinig haha. Maar geen werk boef ik me weinig zorgen over te maken als de arbeidsmarkt enigszins gelijk blijft haha

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:02

LidyK97 schreef:
Succes en fijne vakantie!

Denken jullie ook wel eens na over beroepen na je studie? En of er genoeg werk in te vinden valt?


Maak ik mij nog niet druk om. Maar zit ook pas in het 1e jaar. Als ik tegen die tijd moeilijk aan een baan kom wil ik verder studeren of cursussen volgen. Denk jij er over na?

Anoniem

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:15

Jaa soms wel! Omdat het toch veel tijd en geld is wat je erin stopt toch? _O- Maar komt wel goed indd :D

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 14:20

LidyK97 schreef:
Jaa soms wel! Omdat het toch veel tijd en geld is wat je erin stopt toch? _O- Maar komt wel goed indd :D



Ja dat is zeker waar, maar er kan nog zoveel veranderen.

Iedereen fijne feestdagen en een fijne vakantie! {:)

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 18:30

LidyK97 schreef:
Succes en fijne vakantie!

Denken jullie ook wel eens na over beroepen na je studie? En of er genoeg werk in te vinden valt?


Pfff ja, heel vaak. Ook heel erg twijfelen of ik nog een master wil doen na de opleiding. Ik weet ook niet goed waar ik terecht zal komen, spannend. Ben heel benieuwd

Elk bad heeft er eendje.

ivda

Berichten: 1014
Geregistreerd: 08-11-08
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:24

badeendje schreef:
LidyK97 schreef:
Succes en fijne vakantie!

Denken jullie ook wel eens na over beroepen na je studie? En of er genoeg werk in te vinden valt?


Pfff ja, heel vaak. Ook heel erg twijfelen of ik nog een master wil doen na de opleiding. Ik weet ook niet goed waar ik terecht zal komen, spannend. Ben heel benieuwd


In mijn beroep is wel heel veel werk te vinden (basisschooljuf) maar desondanks wil ik toch graag verder studeren. Heb al een aantal keer gehoord ' Goh, dan ga je toch eerst even een paar jaar werken en dan daarna weer studeren'. Helaas ben ik zo een type dat als ik eenmaal werk ik nooit meer verder ga studeren :Y)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers