Migraine en studie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Migraine en studie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 16:04

Ikzelf heb geen migraine, maar wel regelmatig hoofdpijn aanvallen waarbij ik 1 tot 3 dagen uit de running lig. Ik vermoed dat mijn klachten zijn ontstaan na een hersenschudding waarbij mijn nek en schouders nog steeds extreem vast zitten.
Ik zit nu in het 2de jaar van een HBO studie, maar ik heb het geluk dat mijn studie echt extreem makkelijk is en ik slechts 10 contacturen in de week heb. Hierdoor kan ik makkelijk een dag of twee missen als ik weer eens wakker word met hoofdpijn.
Helaas kan ik je geen tips geven verder, maar ik denk dat jouw migraine aanvallen in combinatie met een lerarenopleiding geen goed idee is. Nu met de studiedruk maar ook als je in de toekomst voor de klas wil staan lijkt het me niet echt praktisch om zo vaak ziek te zijn.

Heb je je ogen weleens laten nakijken? (ik moet dit diep uit mijn geheugen graven)maar mijn vorige baas had ook regelmatig migraine aanvallen en zij is naar en vrouw geweest die iets met haar brillenglazen heeft gedaan, en sindsdien heeft ze geen aanval meer gehad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, YandexBot en 27 bezoekers