Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 11:17

Goedemorgen,

Wat vinden jullie een passend salaris voor een Office Manager zonder leidinggevende taken (32 uur per week)?

41 jaar, 20 jaar werkervaring op administratief en secretarieel gebied, commercieel gebied.

Zal een omschrijving van een voorbeeldfunctie plaatsen hieronder.
Laatst bijgewerkt door Qizz op 10-12-17 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt


Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 11:18

Zie taken;
Afbeelding


Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 11:47

Het is idd niet een megazware functie.. nee ze vragen mij morgen een passend salaris te noemen.. zo lastig he.Loonwijzer zit vrij hoog vind ik.. dat durf ik niet te vragen.. tussen 2700 en 4400

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 22:14

Suzanne F. schreef:
Oh dat is lastig als je zelf een bedrag moet noemen. Wat verdien je nu? Dan doe je daar iets bovenop en dan noem je dat. Ik zou rond de 3000 gaan zitten bruto op basis van 40 uur.


Idd.. ik denk dat ik aangeef dat Loonwijzer dat en dat aangeeft.. dan wacht ik even zijn reactie af... en dan vraag ik wat zij in gedachten hadden.. dan laat hij maar met iets komen.

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 22:16

janderegelaa schreef:
Als loonwijzer dat zegt dan moet je gewoon zeggen “loonwijzer geeft dit salaris aan”. Dat zij dat niet willen betalen is jouw aanname. Een belemmerende overtuiging.

Ze kunnen altijd een tegenbod doen maar loonwijzer is wel eerlijk, het geeft aan dat je niet zomaar iets uit je duim gezogen hebt.


Klopt dat is het ook.. daarom voorgenomen om aan te geven dat Loonwijzer tussen .. en ... zit. En dan wacht ik zijn reactie af en vraag dan wel wat zij in gedachten hadden. Ik zou wel graag wat hoger willen dan ik nu heb omdat er wel meer verantwoordelijkheden bij komen kijken dan in mijn huidige baan. Maar even kijken waar zij mee komen.

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 22:41

Klopt, dat maakt het erg lastig.. ze hebben daarnaast ook geen CAO.. ben benieuwd hoe het met de overige arbeidsvoorwaarden staat. Er werken maar 4 mensen, 3 mannen en 1 vrouw.

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 22:41

Ik zeg ook gewoon dat ik het erg lastig te bepalen vind.. misschien komen zij dan wel met een voorstel.

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 06:48

Qerty schreef:
Ben je al ver in de procedure of moet je nog op een eerste gesprek komen?
In het laatste geval zou ik iets voorzichtiger zijn met te hoog inzetten, maar als ze al duidelijke interesse hebben laten blijken kun je beter te hoog dan te laag gaan zitten en zou ik toch wel tussen de 2700 en 3000 inzetten.
Je hebt twintig jaar ervaring, 12,50 per uur vind ik daar tegenover flink karig.


Dit is het 2e gesprek.Heb het idee dat ze deze week alles af willen ronden met de kandidaten die ze hebben. Ze vroegen of ik alvast na wilde denken over een passend salaris.
Ik vind 12,50 ook echt te weinig. Zit nu een stuk hoger. Als ze dat bieden blijf ik zeker zitten waar ik zit . Dan komt er wel een keer wat anders.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers