Arbo regels toilet voorziening

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Autumnn

Berichten: 8038
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:38

Froukje schreef:
Maar wat is nou het probleem? Die paar meter lopen of dat je buiten langs moet?

Tijdens 1 van mijn stages moest ik ook naar het andere gebouw om te plassen, welles waar binnen door, maar dat waren toch ook flink wat meters.

Vervelend? Ja soms wel als je eigenlijk geen tijd hebt, maar 9 van de tien keer vond ik het een heerlijke 'mini' pauze. En zeg nou zelf, hoeveel tijd ben je daadwerkelijk kwijt aan even heen en weer lopen en plassen? Niet meer dan een paar minuten. Zoveel tijd neemt dat dus niet in beslag, er van uit gaand dat je niet 6x de wc op en neer loopt op een dag.


En ook al doe je dat wel is dat toch het probleem van je baas?

Froukje
Forever young

Berichten: 10839
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Arbo regels toilet voorziening

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:55

:j

Yvette81

Berichten: 462
Geregistreerd: 29-08-15

Re: Arbo regels toilet voorziening

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:27

Er zijn zo veel beroepen waar het lastig is om tijdens werktijden naar het toilet te gaan. Wat maakt het uit dat je een stukje moet lopen. Ik drink bewust weinig op het werk zodat ik niet vaak naar het toilet hoef.

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Re: Arbo regels toilet voorziening

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:30

Ik wou net zeggen, op m'n oude werk mocht ik blij zijn als ik überhaupt kon plassen.
Benzinepomp, waar je alleen staat.
Snel snel alle deuren dicht, snel plassen, en dan hopen dat er geen klant voor een dichte deur staat.
Ik heb geen flauw idee of hier een wet voor is.
Als je ergens buiten werkt, is er ook geen wc lijkt me.

aikon

Berichten: 3767
Geregistreerd: 11-12-09
Woonplaats: Bijna in drenthe

Re: Arbo regels toilet voorziening

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:49

Ga eens een hele dag op een tractor op het land bezig zijn. Geen pauze om te eten en drinken (dat doe je gewoon al rijdend) En naar de wc? Naast de tractor op een hele kale ruimte. Hoe je het went of keert altijd wel ergens in zicht van iemand. Zeker als buren ook op het land bezig zijn.
Het is in mijn ogen een "luxe" om maar een paar meter te hoeven lopen om op een afgesloten wc te kunnen zitten. Droog en uit het zicht.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:28

quera schreef:
Minimale voorzieningen????
Ze moet een paar meter lopen.


Ik kan niet terug vinden hoever TS moet lopen maar als ze het heeft over het hoofdgebouw dan is het vast meer dan een paar meter.

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:34

Monster_tos schreef:
Die had ik ook gevonden Bubble, staat alleen nergens of dit in hetzelfde gebouw moet zijn. Het gaat maar om een paar meter, maar het blijft natuurlijk vervelend.

Denk dat dit niet vast ligt in de Arbo, maar omdat ons bedrijf wel vaker de Arbo genegeerd heeft wou ik het wel even controleren


Een paar meter dus...

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Re: Arbo regels toilet voorziening

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:57

Ah, dank je. Overheen gelezen!