Pedagogisch medewerkers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
madelonvdw
Berichten: 259
Geregistreerd: 12-07-15
Woonplaats: Brabant

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 18:56

Leuk om al die verschillende beroepen te zien! Wat een mogelijkheden bestaan er om als pw'er aan de slag te gaan.

Upendo, of ik verder wil studeren op het hbo weet ik nog niet. Zie op tegen de theoretische kant aangezien ik heel praktisch ben ingesteld. Bbl opleiding gehandicaptenzorg zie ik wel zitten. Daar liggen toch meer mijn interesses.

Van ziek zijn heb ik gelukkig weinig last behalve t hele jaar door verkouden. *klopt af*


_black_rose_

Berichten: 727
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:04

Hee wat een leuk topic.
Ik mag me hier ook melden:
26 jaar uit zuid Limburg
Na de opleiding hbo social work (sociaal pedagogisch hulpverlener) ben ik nu aan de slag als pedagogisch medewerker op een vmbo school

Ik zit wel nog een beetje in de opstartfase hoor. ik geef trainingen en bied ondersteuning aan leerlingen.
Vaak met thema's als internaliserend gedrag, social media gebruik, storend gedrag in de klas, stagevoorbereiding etc.

daarnaast vang ik lesgroepen op als er een docent ziek ik. Heel graag gebruik ik dan ook actualiteiten om lesbrieven te maken in het kader van burgerschapsontwikkeling etc.

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:08

Pfoeh, heftig hee! Klassen opvangen als er een docent ziek is. Ik moet er niet aan denken. :')
Geef mij maar een jongere die met z'n koppie in de kreukels zit in dat geval! :))

_black_rose_

Berichten: 727
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:20

We hebben ze op school beide, En soms ook nog tegelijk. Maar waarschijnlijk in minder heftige mate als waarin jij ze ziet. Over t algemeen functioneren ze toch heel aardig bij ons.

Moet eerlijk zeggen dat m'n voorkeur ook uitgaat naar het stukje training en begeleiding hoor maar de opvang hoort er ook gewoon bij.

De eerste paar keren waren echt heel moeilijk omdat ik geen achtergrond in t onderwijs en ook tijdens de opleiding de doelgroep jongeren niet gezien heb. Maar ondertussen gaat t bij het merendeel van de klassen prima. Al doende leert men in dit geval.

dalmarieke

Berichten: 677
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:28

quera schreef:
dalmarieke schreef:
Ik ben nu zo n 15 jaar SPW er, en werk nu een jaar of 10 op een groep bewoners als woonbegeleidster in de Volwassen enzorg, LVB in combinatie met allerlei problematieken als psychiatrie, verslavings-, gedrags of justitiële achtergronden.
Er worden bewoners oa vanuit een kliniek bij ons geplaatst voor hun volgende traject of onder voorwaarden. Dit kan soms een TBS maatregel zijn.
Een uitdagende combinatie v bewoners tussen de 18 en ong 45.

Ook heb ik gewerkt in een Huis v Bewaring, op een gesloten PG afdeling ouderenzorg , activiteitenbegeleider in de psychiatrie en jongerenwerker geweest.
Bij heeft mijn interesse ook altijd gelegen bij deze doelgroepen. :)

Mag ik in pb weten waar jij precies werkt ? Misschien krijg je ze van ons doorgeplaatst :')


Ik dacht hetzelfde haha.....heb nog niet gekeken welke regio jij zit. Ik in oost NL

Besmet met het spikkelvirus www.dalmindys.nl

MelissaH1996

Berichten: 299
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:31

Ik ben dan wel niet opgeleid als pedagogisch medewerker, maar zeker wel een pedagogische achtergrond als leerkracht basisonderwijs. Ik ben net afgestudeerd, maar sinds deze zomer ook twee dagen in de week aan het werk bij een gezinshuis met ernstig getraumatiseerde kinderen en jeetje, wat is dat interessant en leerzaam zeg! Zeker ook dingen die ik vanuit daar mee kan nemen naar mijn eigen werkveld. Blijf dat er voorlopig ook zeker naast doen, er valt daar zoveel te leren! Leuk om hier mee te lezen :)

Kerstmuts

Aranel
Berichten: 20192
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:38

Ik heb pedagogiek gestudeerd en ben nu al weer een paar jaar werkzaam op twee buitenschoolse opvang vestigingen :)
Uiteindelijk wil ik wat anders gaan doen maar voorlopig zit ik nog prima.

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 20:40

Ik heb regelmatig te maken met heftige gevallen black rose! Maar dat houdt het werk wel mooi voor mij. Van heftig suïcidaal naar alles min of meer voor elkaar.. :)

En wat doe je dan als je invalt op zo'n klas? Ik heb ook wel een paar keer voor een klas moeten staan als ik een paar keer inviel op een andere locatie, maar lastig hoor. Het helpt niet mee dat ik er geen plezier uit haal om 30 kinderen te managen.

_black_rose_

Berichten: 727
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:51

Ligt aan de omstandigheden. Als ik onvoorbereid ben, moeten ze gewoon verder werken uit de boeken of gaan we aan de slag met alternatieve stofverwerking: hoe kun je leren nu leuker maken voor jezelf (evt aan hand van kolb of meervoudige intelligentie).

Heb ik meer tijd dan bereid ik iets in het kader van burgerschapsontwikkeling voor. Dan praten we over social media/ vrijheid van meningsuiting/ een onderwerp uit de actualiteiten. Daar komen vaak hele interessante discussies uit voort.

Anouk1605

Berichten: 919
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 23:51

Ik weet dat het topic al even stil ligt maar wil mij hier toch melden en hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen!

Ik ben reeds afgestudeerd Social worker, Uitstroomprofiel sociaal pedagoog. Daarvoor nog onderwijsassistent gedaan. Ondertussen een anderhalf jaar werkzaam. Eerst 7 maanden binnen de jeugdzorg, nu een jaar binnen het beschermd, begeleid en beschut wonen (GGZ, forensisch, verslavingsproblematiek) in zuid Limburg. Daar heb ik al een fijn netwerk opgebouwd, goede en leuke contacten met ketenpartners en gemeenten enz. Maar(!): Ik ga samenwonen, zodra we een huis vinden. En dat wordt hoger op in Nederland. Zal noord Brabant (kanten van Den Bosch) of Gelderland (omgeving Tiel, Zetten, Dodewaard) worden.

Ik moet daar op zoek naar een nieuwe baan. Sta voor van alles open, mits ik minimaal 28uur kan werken. Alleen ik weet niet waar ik moet beginnen. Heb totaal geen zicht op de sociale kaart in die regio's.

Zijn er mensen die mij kunnen/willen helpen om hier zicht op te krijgen?

Groetjes!

Anouk <3

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:57

Hier een pedagogisch medewerker in de kinderopvang!

Sinds juli aan de bak. Heb een diploma onderwijsassistent en ben nog bezig met afstuderen voor Pedagogiek.
Kreeg eerst een contract van een half jaar, en heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg met waarschijnlijk 27 uur.

Wou eerst graag de Jeugdzorg in, maar daar zie ik nu helemaal van af. Wil eigenlijk graag binnen het speciaal basisonderwijs werken en dan in groepjes of 1 op 1 begeleiding bieden aan kinderen met sociaal emotionele problematiek. Maar daar zijn helaas geen banen in. En voorlopig vind ik de kinderopvang wel prima.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(


Jessica_1998

Berichten: 3401
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 22:05

Leuk dat er zoveel mensen bij elkaar zijn nu!:D

Ik ben druk bezig met m'n examenmap, valt me wel tegen hoor, vanuit onderwijsassistent gelijk examen doen bij pw, qua stage opdrachten zegmaar. Maar ach doe m'n best haha

En vind de stage wel echt leuk, ga van de week de groep waarschijnlijk een dagdeel draaien voor m'n opdracht, vind ik wel spannend hoor. Maar vind het wel super leuk dus kinderopvang, veel meer mijn ding dan in de klas

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:16

Ik werk nu 15 jaar in de kinderopvang. Grotendeels op de babygroep en een korte periode op de peutergroep. De baby's trekken mij het meest. Ik vind het Leuk om de persoonlijke ontwikkeling van ieder kind te volgen. Wat mij op valt is dat de baby's tegenwoordig al heel wijs zijn. Ik werk drie dagen per week. De opleiding die ik heb gevolgd is de MDGO-VZ. Hiermee kon ik in de Gezinszorg, ouderenzorg, kraamzorg en gehandicaptenzorg gaan werken. Een hele brede opleiding zodat je echt kon kiezen. Uiteindelijk werd het na een aantal jaar gezinszorg een overstap naar de kinderopvang. En daar ben ik nog steeds blij om. Ik word elke dag blij van mijn werk.

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:23

Ik heb dus helemaal totaal niks met kinderen.. En moet helaas het eerste jaar wel verplicht in een kinderopvang stage lopen. In het tweede jaar pas uitstroom Jeugd en Opvoedhulp en dat is waarvoor ik het doe. Dus even geduld :D

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Jessica_1998

Berichten: 3401
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 22:44

Jessica24 schreef:
Ik werk nu 15 jaar in de kinderopvang. Grotendeels op de babygroep en een korte periode op de peutergroep. De baby's trekken mij het meest. Ik vind het Leuk om de persoonlijke ontwikkeling van ieder kind te volgen. Wat mij op valt is dat de baby's tegenwoordig al heel wijs zijn. Ik werk drie dagen per week. De opleiding die ik heb gevolgd is de MDGO-VZ. Hiermee kon ik in de Gezinszorg, ouderenzorg, kraamzorg en gehandicaptenzorg gaan werken. Een hele brede opleiding zodat je echt kon kiezen. Uiteindelijk werd het na een aantal jaar gezinszorg een overstap naar de kinderopvang. En daar ben ik nog steeds blij om. Ik word elke dag blij van mijn werk.


Baby's lijkt mij ook leuk, ik heb als leerdoel om kennis te maken met alle doelgroepen, dus ik ga van de week even afspreken wanneer ik een aantal uurtjes mee kan draaien op andere groepen om te kijken hoe dat bevalt

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Sanniej_

Berichten: 4898
Geregistreerd: 12-03-05

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:50

Ik meld mij hier ook even aan maar meer om even wat informatie te kunnen ontvangen van jullie.
Ik ben afgestudeerd spw3 kinderopvang en spw4 onderwijsasisstente.
Heb ruim 3 jaar in de naschoolseopvang gewerkt maar werd toen crisis dus geen vast contract.
Ik werk nu al aantal jaar in de horeca (moest iets ;) )
Ondertussen mijn gevoel en interesses ontzettend veranderd ondanks dat ik kinderen nog steeds geweldig vind hoor.
Ik wil heel graag in de jeugdzorg gaan werken iets in de trant van woonbegeleiding oid.
Heb alles even op pauze gezet vanwege kopen van een woning (vast contract) maar wil na februari weer volledig het roer omgooien.

Mensen hier advies ? Evt welke opleiding (moet wel echt inkomsten behouden) of gokje wagen en met huidige diploma’s toch kijken of ik in de jeugdzorg terecht kan komen?

Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik houd je. :)
Caitlynn houden van is ook weten wanneer je los moet laten..

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:58

SavannahNx schreef:
Ik heb dus helemaal totaal niks met kinderen.. En moet helaas het eerste jaar wel verplicht in een kinderopvang stage lopen. In het tweede jaar pas uitstroom Jeugd en Opvoedhulp en dat is waarvoor ik het doe. Dus even geduld :D

Uhm met jeugd en Opvoedhulp kom je ook met kinderen in aanmerking. Zit je dan wel op de goede opleiding?

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:02

Jessica_1998 schreef:
Jessica24 schreef:
Ik werk nu 15 jaar in de kinderopvang. Grotendeels op de babygroep en een korte periode op de peutergroep. De baby's trekken mij het meest. Ik vind het Leuk om de persoonlijke ontwikkeling van ieder kind te volgen. Wat mij op valt is dat de baby's tegenwoordig al heel wijs zijn. Ik werk drie dagen per week. De opleiding die ik heb gevolgd is de MDGO-VZ. Hiermee kon ik in de Gezinszorg, ouderenzorg, kraamzorg en gehandicaptenzorg gaan werken. Een hele brede opleiding zodat je echt kon kiezen. Uiteindelijk werd het na een aantal jaar gezinszorg een overstap naar de kinderopvang. En daar ben ik nog steeds blij om. Ik word elke dag blij van mijn werk.


Baby's lijkt mij ook leuk, ik heb als leerdoel om kennis te maken met alle doelgroepen, dus ik ga van de week even afspreken wanneer ik een aantal uurtjes mee kan draaien op andere groepen om te kijken hoe dat bevalt


Baby's zijn zo leuk! Het is hard werken maar je haalt er zoveel voldoening uit als je ziet dat ze weer iets ontwikkeld hebben. Ook als ze je naar je gaan brabbelen en lachen. Dat maakt je werk zo leuk!

Ik sta overigens op alle groepen. Vanmorgen VSO, verder hele dag peuters en morgenochtend baby/dreumes. Sta in de middagen vaak op de BSO.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:09

LiiNd_Y schreef:
SavannahNx schreef:
Ik heb dus helemaal totaal niks met kinderen.. En moet helaas het eerste jaar wel verplicht in een kinderopvang stage lopen. In het tweede jaar pas uitstroom Jeugd en Opvoedhulp en dat is waarvoor ik het doe. Dus even geduld :D

Uhm met jeugd en Opvoedhulp kom je ook met kinderen in aanmerking. Zit je dan wel op de goede opleiding?


Daar probeer ik achter te komen hahaha. Ik wil graag werken met jongeren in gesloten inrichtingen (jeugddetentsie). Of jongeren die op een begeleid wonen traject zitten vanwege de nodige problemen, dit kun je bereiken door de uitstroom jeugd en opvoedhulp. Kinderen an sich vind ik niet vreselijk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar jongeren. Heb al het nodige onderzoek gedaan en veel pedagogen werken in jeugd inrichtingen vaak wel met HBO maar daar kunnen we dan later nog mee door.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Jessica_1998

Berichten: 3401
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-17 07:11

Heel veelzijdig zeg Lindy! Ik loop nu stage bij de peutergroep vanaf 3, maar doordat ik maar 1 jaar heb, wil ik wel een beetje kennis maken met de rest van de groepen anders komt dat ook een beetje raar over op sollicitatiegesprekken Enzo

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 07:20

Hoii, ik meld me :)

Ik ben Wieneke, 24 jaar, pedagogisch medewerker op een BSO groep, ik heb mijn eigen groepje op kunnen zetten bij BSO EigenWijs en heb het hier onwijs naar mijn zin (mede omdat we lekker 'eigenwijs' zijn met zn allen) :P

Inmiddels heb ik 2 collega's erbij, 2 sportmannen en gaat de groep op de dinsdag en de donderdag al naar helemaal vol (trots op mn groeppie) _/-\o_

Naast het werken op de groep zorg ik ook voor het vakantieprogramma en het weekprogramma. :)

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Re: Pedagogisch medewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:32

Wat leuk om alle ervaringen te lezen. Wat ik ook zo leuk vind aan de baby’s is hun lichamelijke ontwikkeling. Daar ben ik altijd heel druk mee om ze daarin uit te dagen. Veel op de buik spelen om ze sterker te laten worden. Ook vind ik het belangrijk om een baby in zijn of haar eigen tempo te laten ontwikkelen zodat ze zelf hun eigen mogelijkheden ontdekken. Vooral niet op de billen zetten. De buikhouding, tijgeren, kruiphouding word erg onderschat. Terwijl dit de eerste stap is van de samenwerking tussen de linker en de rechterhersenhelft. En deze zijn uiteindelijk zo nodig voor de rest van je leven. ( emotioneel, rationeel)

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 13:42

Sanniej_ schreef:
Ik meld mij hier ook even aan maar meer om even wat informatie te kunnen ontvangen van jullie.
Ik ben afgestudeerd spw3 kinderopvang en spw4 onderwijsasisstente.
Heb ruim 3 jaar in de naschoolseopvang gewerkt maar werd toen crisis dus geen vast contract.
Ik werk nu al aantal jaar in de horeca (moest iets ;) )
Ondertussen mijn gevoel en interesses ontzettend veranderd ondanks dat ik kinderen nog steeds geweldig vind hoor.
Ik wil heel graag in de jeugdzorg gaan werken iets in de trant van woonbegeleiding oid.
Heb alles even op pauze gezet vanwege kopen van een woning (vast contract) maar wil na februari weer volledig het roer omgooien.

Mensen hier advies ? Evt welke opleiding (moet wel echt inkomsten behouden) of gokje wagen en met huidige diploma’s toch kijken of ik in de jeugdzorg terecht kan komen?



Dit zou zo mijn verhaal kunnen zijn.
4 jaar werkzaam geweest in de kinderopvang verhuisd voor de liefde kinderopvang stortte in.
Werkte erbij in de horeca kreeg vast contract aangeboden als bedrijfsleider nu 4 jaar later nog steeds in de horeca maar steeds meer klaar mee..

Ene kant zet ik ga terug de opvang in. Maar heb het idee dat ik meer wil dan heel de dag "spelen" met de kinderen. En toch soort van carierre wil gaan maken en meer wil betekenen.

Zat te kijken naar opleiding social work maar me familie en vriend zeggen dat dit niets voor mij is en waarom ik geen pabo ga doen. Maar dit lijkt mij weer minder leuk en snel eentonig?

Ondertussen redelijk onzeker aan het worden met wat ik wil gaan doen.

Volgend jaar eerst op vakantie en daarna maar even verder verzinnen

zodine1990
Berichten: 84
Geregistreerd: 12-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 13:53

Leuk om dit topic tegen te komen!
Hier eind 2013 spw 4 afgerond en blijven werken op mijn stage adres. Nu een vast contract voor 36 uur per week.
Inmiddels daar assistent leidinggevende van beide locaties en locatie verantwoordelijke voor 1 locatie, we bieden alles aan van psz tot dagopvang tot bso. Ik heb op alle groepen dan ook gewerkt afgelopen jaren.
Een hele uitdagende baan maar toch mis ik nu steeds meer de uitdaging. (Het idee dat verder groeien niet mogelijk is binnen ons bedrijf).

Ik lees dus graag mee naar de ervaringen van anderen zodat ik wellicht ideeën op kan doen voor mijzelf.

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 13:59

HouVanUtopia schreef:
Sanniej_ schreef:
Ik meld mij hier ook even aan maar meer om even wat informatie te kunnen ontvangen van jullie.
Ik ben afgestudeerd spw3 kinderopvang en spw4 onderwijsasisstente.
Heb ruim 3 jaar in de naschoolseopvang gewerkt maar werd toen crisis dus geen vast contract.
Ik werk nu al aantal jaar in de horeca (moest iets ;) )
Ondertussen mijn gevoel en interesses ontzettend veranderd ondanks dat ik kinderen nog steeds geweldig vind hoor.
Ik wil heel graag in de jeugdzorg gaan werken iets in de trant van woonbegeleiding oid.
Heb alles even op pauze gezet vanwege kopen van een woning (vast contract) maar wil na februari weer volledig het roer omgooien.

Mensen hier advies ? Evt welke opleiding (moet wel echt inkomsten behouden) of gokje wagen en met huidige diploma’s toch kijken of ik in de jeugdzorg terecht kan komen?



Dit zou zo mijn verhaal kunnen zijn.
4 jaar werkzaam geweest in de kinderopvang verhuisd voor de liefde kinderopvang stortte in.
Werkte erbij in de horeca kreeg vast contract aangeboden als bedrijfsleider nu 4 jaar later nog steeds in de horeca maar steeds meer klaar mee..

Ene kant zet ik ga terug de opvang in. Maar heb het idee dat ik meer wil dan heel de dag "spelen" met de kinderen. En toch soort van carierre wil gaan maken en meer wil betekenen.

Zat te kijken naar opleiding social work maar me familie en vriend zeggen dat dit niets voor mij is en waarom ik geen pabo ga doen. Maar dit lijkt mij weer minder leuk en snel eentonig?

Ondertussen redelijk onzeker aan het worden met wat ik wil gaan doen.

Volgend jaar eerst op vakantie en daarna maar even verder verzinnen

Als je denkt aan social work, echt doen!!
Ik zat ook na mijn mbo heel erg te twijfelen, ik wilde wel een beetje in het gebied blijven maar ook weer heel wat anders. Ik heb toch besloten om sw te gaan doen.

En ik had geen betere keuze kunnen maken! Heb t zo ontzettend naar mijn zin, ga elke dag met plezier naar school en stage!

Love is our resistance


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 9 bezoekers