Wie helpt mij aan een slogan..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Thincla
Berichten: 525
Geregistreerd: 12-07-12

Wie helpt mij aan een slogan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-17 20:55

Voor mijn studie begin ik met enkele anderen een bedrijf waar we parfumpennen gaan verkopen! Dit is dus een pen met aan de andere kant een gedeelte waar je parfum in kan sprayen zodat je niet een hele fles in je tas hoeft te stoppen als je het mee wilt nemen. Ook dus handig voor als je in de zorg werkt of bijvoorbeeld op kantoor! *\o/*

Nu zoek ik dus alleen nog een slogan.. -O- De pen gaat Penfumme heten, maar al mijn inspiratie en creativiteit is op... Dus mocht je nog een idee hebben of slogan!..

Brand los!

Kerstmuts



Thincla
Berichten: 525
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Wie helpt mij aan een slogan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-17 09:33

Upje

Kerstmuts

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Wie helpt mij aan een slogan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 09:54

Upjes mogen en hoeven niet. Voordat je aan een slogan denkt, heb je al nagedacht of er überhaupt een markt is voor iets dergelijks?

Schoentje, kerstmuts en [o]

Thincla
Berichten: 525
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-17 09:56

oomens schreef:
Upjes mogen en hoeven niet. Voordat je aan een slogan denkt, heb je al nagedacht of er überhaupt een markt is voor iets dergelijks?


Ja zeker! We hebben een marktonderzoek gedaan waar het redelijk positief uit de markt kwam. De meeste mensen waren erg enthousiast

Kerstmuts

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 09:57

Persoonlijk lijkt het mij ideaal, zo'n parfum-pen.
Vooropgesteld dat ie niet lekt, test dat vooral erg goed. Ik zou niet willen dat ik ruik als een overijverige gebruiker van parfum :o
Om nog maar te zwijgen over de vlekken in mijn uniform/kleding eronder...

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:03

Hou er rekening mee dat het schrijfgedeelte van een pen heel belangrijk is, hij moet fijn schrijven.
In de zorg is parfum niet echt heel handig, wordt niet altijd gewaardeerd als je "te" luchtje op hebt en sommige patienten hebben er last van. Op kantoor liggen pennen zat, daar neem ik nooit mijn Eigen pen mee. Kan dus rustig half klein potlood groot verstuivertje in mijn tas stoppen (die bestaan al en kosten geen drol). Op werkplek kan ik er dan ook niet echt het nut van in zien.

Voor uitgaan denk ik wel grappig, heb je altijd iets mee om mee te schrijven en te parfummen.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Re: Wie helpt mij aan een slogan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:07

Ik vind het een leuk idee, zo'n subtiel parfummetje. :D Dan ga ik er ook vanuit dat je met één keer sprayen niet gelijk zo'n hele walm creëert in de ruimte waarin je je bevindt? Vind dat bij de meeste normale parfums meestal een beetje té.

Thincla
Berichten: 525
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-17 11:54

Kahawa schreef:
Ik vind het een leuk idee, zo'n subtiel parfummetje. :D Dan ga ik er ook vanuit dat je met één keer sprayen niet gelijk zo'n hele walm creëert in de ruimte waarin je je bevindt? Vind dat bij de meeste normale parfums meestal een beetje té.



Er zit bij aankoop nog geen parfum in de pen! Dit zodat je zelf kan beslissen welke geur je erin wilt

Kerstmuts

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:14

Thincla schreef:
Kahawa schreef:
Ik vind het een leuk idee, zo'n subtiel parfummetje. :D Dan ga ik er ook vanuit dat je met één keer sprayen niet gelijk zo'n hele walm creëert in de ruimte waarin je je bevindt? Vind dat bij de meeste normale parfums meestal een beetje té.



Er zit bij aankoop nog geen parfum in de pen! Dit zodat je zelf kan beslissen welke geur je erin wilt


Maar als je sprayt komt er toch een bepaald volume vrij? Van mij mag dat ook best beperkt zijn.

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wie helpt mij aan een slogan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:59

Het is op Bokt niet toegestaan om dit soort huiswerktopics te openen, daarom hier een slotje.

Toos Onderschriftloos :D


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers