[ENQ] Wat vindt u belangrijk bij een trainingsstal?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 15:03

Ik ben gestopt omdat ik meerdere dingen wil kunnen aanvinken.

Het is trouwens mond tot mond reclame, geen mond op mond. Dat is beademing.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 14:04

Abacab schreef:
Als jij adressen hebt van goede trainingstallen voor <1000,- mag je me een lijstje geven.

Misschien moet je ook een vraag stellen over het niveau van training dat je verwacht op een trainingsstal. Er zijn zo veel local heroes die ZZ rijden met een eigen trainingsstal. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze je paard kunnen beleren.


http://Www.dressuurstalhulsman.nl

Voor zover ik weet onder de 1000 euro. En heel erg goed.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 12:40

Abacab schreef:
Suzanne F. schreef:
http://Www.dressuurstalhulsman.nl

Voor zover ik weet onder de 1000 euro. En heel erg goed.


Inclusief de Btw?


Ja paar jaar geleden nog wel. Maar dan zou je het moeten navragen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 81 bezoekers