[ENQ] Gezocht: mensen tussen de 25 en 45 jaar oud

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SpeechLess

[ENQ] Gezocht: mensen tussen de 25 en 45 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-17 20:15

Voor mijn onderzoek zoek ik mensen tussen de 25 en 45 jaar oud om mijn enquête in te vullen. De enquête gaat over een bepaalde methode van kalverenopfok en over een ijsje gemaakt met melk afkomstig van dat systeem.
Elke deelname is welkom :D
Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten.
De enquête: https://wur.az1.qualtrics.com/jfe/form/ ... 1imnDn79CB

Mocht je inhoudelijke opmerkingen of vragen hebben, wil ik vragen om deze per pb te stellen, dit om eventuele beïnvloeding van anderen te voorkomen :)
Laatst bijgewerkt door Nadia op 07-07-17 08:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Compare yourself to who you were yesterday, not to who someone else is today

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-17 09:16

Allereerst, iedereen die mijn enquête ingevuld heeft: bedankt! :) Ook bedankt voor de kritische noot die soms gegeven wordt bij de opmerkingen.

@Myrna91: jammer dat je niet gewon even een pb hebt gestuurd.. Antwoordend op je eerste vraag: ja, dit is een serieus onderzoek :j
De informatie die je verteld, weet ik allemaal prima :j Echter gaat mijn onderzoek daar niet over. Ik weet dat er verschillende voor- en nadelen zijn aan beiden systemen, deze weet ik ook op vrij gedetailleerd niveau. Het gaat mij echter niet om welk systeem feitelijk beter is, daar worden andere onderzoek over gedaan, maar wat de consument denkt (en deze gedachten zijn niet makkelijk te veranderen, ondanks dat het wellicht niet waar is). Het is zeker niet bedoeld als anti-gangbaar oid, maar ik merk (ook in de opmerkingen) dat het bij mensen uit de agrarische sector nogal gevoelig ligt. Terwijl de enquête juist ook bedoeld is om de agrarische sector te helpen. Ik stuur nog even een pb met iets meer uitleg :)

@Emoe: begrijpelijk dat je de verbanden niet allemaal snapt. Je wilt in zo'n enquête natuurlijk ook niet te duidelijk hebben wat je precies meet, om sociaal wenselijke antwoorden te voorkomen, dus ik kan me voorstellen dat het wellicht als een rare enquête overkomt. Mocht je nog precies willen weten wat ik meet, kun je me een pb sturen dan leg ik uit :)

Compare yourself to who you were yesterday, not to who someone else is today

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie