Ervaringen met Civas

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fortitude

Berichten: 3084
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 00:02

Ik heb enkele cursussen bij Civas gedaan. Erg interessant maar of ik nu zou zeggen dat het vergelijkbaar is met een NTI of zo, nee bij lange na niet.

Wil je het gebruiken als zelfontwikkeling? Doen!

Ik heb overigens counselor-coach en medische basiskennis afgerond. Als ik officieel examen zou doen voor MBK dan ben ik 'erkend', en dat zonder ooit maar iets in de praktijk te oefenen :')

Voor mijn werk is de extra kennis wel erg fijn, dus ben wel blij dat ik het gedaan heb. Persoonlijk heb ik er ook dingen uit gepikt.

[o]


Fortitude

Berichten: 3084
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:17

Je moet er echt niet teveel van verwachten. Het leest fijn weg, zit netjes in mapjes opgeborgen maar wat hierboven gezegd wordt is inderdaad wel waar. De prijs is best hoog als je dan een a5 mapje binnen krijgt en eigenlijk met een week klaar bent.

Civas is totaal niet te vergelijken met LOI en andere bekende thuisstudie aanbieders.

Ik vind het eigenlijk meer zelfontwikkeling/hobbycursussen.

Zou persoonlijk ook nooit maar een coach gaan die alleen Civas gedaan heeft, want dat komt gewoon neer op 'ik heb er een boek over gelezen'. Veel examens zijn open boek multiplechoice en mag je nog thuis maken ook. De vragen zitten al in je klapper dus je kunt alles maken op papier en dan digitaal overnemen en klaar.

Counselor-coach dus ook op beide examens een 10 gehaald :')

[o]


Fortitude

Berichten: 3084
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:24

Nee. Wel ben ik momenteel met een cursus via Laudius bezig (MPZ). Die bevat aardig wat spelfouten wat ongelofelijk vervelend is, maar is qua inhoud echt veel beter.

Misschien komt dat omdat het examen extern geregeld wordt en ze dus een beetje verplicht zijn om cursisiten daar goed op voor te bereiden, ik weet dus niet hoe de 'normale' Laudius cursussen zijn.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers