Wie wilt mij helpen? Engels controleren!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Wie wilt mij helpen? Engels controleren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-17 08:53

Wie wilt mij helpen?
Voor school moet ik volgende week een engels presentatie houden. Dit is een examen. Nu is mijn engels dusdanig slecht dat het gecontroleerd moet worden wil ik goede zinnen kunnen uitspreken en t examen willen halen.

Helaas kunnen mijn ouders even goed engels als ik.

Dus... wie wilt mijn word bestand controleren en waarnodig verbeteren?

Je helpt mij er ontzettend mee!

[o]


PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-17 09:05

nessinator schreef:
Hoe groot is je bestand?


Goed dat je het zegt

2 pagina's ongeveer.
bestand bestaat uit 4 pagina's , meerdere alinea's en heb onder elk alinea het nederlandse stuk

[o]

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: Wie wilt mij helpen? Engels controleren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-17 09:19

Liefst in deze dagen, woensdag/donderdag?. Maandag heb ik de presentatie en wil enkele dagen ervoor goed de tekst in mijn hoofd krijgen. Is dat haalbaar? :)

[o]

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-17 09:27

__Sannne schreef:
Is er niet een docent op jouw school die je hiermee kan helpen? Ik vind het altijd een beetje tricky om dit soort dingen te laten nakijken door mensen waarvan je hun niveau niet zeker weet. :o Neem aan dat docenten hier ook voor bedoeld zijn :))

Ben ik helemaal met je eens. Ik heb het tot nu toe 3 keer aan mijn docent gevraagd + bestand gestuurd maar ze heeft het ontzettend druk met alle examens die ze moet afnemen en nakijken waardoor dit soort dingen niet aan bod komen.

vandaar deze weg. Ik vertel er eerlijk bij wat de meest gemaakte fouten zijn bij mij en wat de opdracht is.

En ik weet hun niveau idd niet maar gezien er mensen mij berichten sturen die docent zijn of in opleiding zijn durf ik dat wel aan.

[o]

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-17 09:32

Lotte_Wessel schreef:
Desnoods wil ik het ook wel nakijken. Ben zelf woonachtig in Engeland en heb nu twee universitaire opleidingen gedaan in Engeland dus denk dat ik wel redelijk goed Engels bezit. Maar volgens mij heb je al aardig wat mensen die zich hebben aangeboden.

Klopt! Hartelijk dank voor je aanbod. Als ik uit eindelijk niet geholpen ben neem ik alsnog contact met je op!

Iedereen ontzettend bedankt voor het aanbieden. Heel fijn en helpt mij enorm. Sta tot nu toe geen voldoende voor engels examen, als ik deze een zeer goed voor haal dan moet het hopelijk lukken dat ik dit jaar slaag!

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Thats_Me en 8 bezoekers