Staatsexamen mondeling

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hidsiiiggg

Berichten: 240
Geregistreerd: 18-10-14

Re: Staatsexamen mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:04

Ik heb het voor wiskunde 1 keer geprobeerd en natuurkunde 2x (vwo) ik had voor wiskunde centraal een 7 en de mondeling een 3 ofzo.... voor natuurkunde centraal een 6 en mondeling ook een 3.... wiskunde had ik al wel behaald via een ander instituut en natuurkunde later ook... het is geen artikel maar gewoon opdrachten net zoals in je boek en op je schriftelijk examen alleen dan wordt het mondeling gevraagd. Er zitten altijd 2 docenten. Ik vond het vreselijk en ontzettend lastig om dat soort opdrachten te doen zonder dat ik het voor me zag op papier... ook het hardop denken vind ik niet fijn... mijn ervaring is dus dat ook al beheers je de stof... dat geen garantie is voor het halen van de mondeling. Ik heb natuurkunde uiteindelijk behaald mbv bètablokkers die ik op recept van de huisarts kreeg. Dan blijft je hartslag etc laag... heel fijn want omdat ik het een aantal keer niet gehaald had werd ik veels te zenuwachtig waardoor het niet meer lukte.



hidsiiiggg

Berichten: 240
Geregistreerd: 18-10-14

Re: Staatsexamen mondeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:59

Het zal niet tegen angst helpen maar wel tegen het gejaagde zenuwachtige gevoel... voor mij was dat genoeg om een 6 te halen:) dat is overigens de enige keer geweest dat ik een bètablokkers heb gebruikt... normaal ben ik niet zo snel zenuwachtig of gespannen voor dingen... maar natuurkunde was voor mij gewoon een hel :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 94 bezoekers