Vakantiewerk buitenland gezocht (tegen kost en inwoning)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Vakantiewerk buitenland gezocht (tegen kost en inwoning)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 10:56

Dit topic plaats ik voor een goede vriendin.
Zij heeft zelf geen Bokt en als ze er eentje aanmaakt moet ze eerst 25 nuttige reacties posten dus vandaar dat ik dit voor haar plaats :P

Ze is opzoek naar vakantiewerk in het buitenland in de periode vanaf maandag 10 juli.
Dit tegen kost en inwoning en dat de reis vergoed wordt.
Welk land maakt niet uit.
Ze heeft al jaren rijervaring en ook ervaring met het trainen van jonge paarden.
Ze is 18 jaar, verder mogen allerlei soorten bedrijven aangeboden worden.
Er is geen ervaring met western, wel de vermogen om dit te leren!

Mochten jullie iets weten of aan kunnen bieden mag dit onder in de reacties of via een PB :)
Laatst bijgewerkt door tijger22 op 31-03-17 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anchee

Berichten: 153
Geregistreerd: 15-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:06

Ik heb nog nooit gehoord dat ook de reis vergoed wordt, wel kost en inwoning... Misschien is het handig als je erbij zet wat ze precies zoekt/leuk vind. Wil ze meer echt buitenritten begeleiden of paarden opleiden/trainen, etc? Kan ze Evt ook western (zijn best een aantal vakantiebedrijven die dat meer rijden geloof ik). En misschien is leeftijd ook nog van belang!

In ieder geval succes met de zoektocht!! Hopelijk vindt ze een leuke plek! :)

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 11:11

Anchee schreef:
Ik heb nog nooit gehoord dat ook de reis vergoed wordt, wel kost en inwoning... Misschien is het handig als je erbij zet wat ze precies zoekt/leuk vind. Wil ze meer echt buitenritten begeleiden of paarden opleiden/trainen, etc? Kan ze Evt ook western (zijn best een aantal vakantiebedrijven die dat meer rijden geloof ik). En misschien is leeftijd ook nog van belang!

In ieder geval succes met de zoektocht!! Hopelijk vindt ze een leuke plek! :)


Alles mag aangeboden worden! Leeftijd zal ik er nog even bij zetten, dank!

kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:13

gerard Paagman van house of the friesians uit canada vergoedt (als het goed is) je reis, mits je 6 maanden komt.
http://www.candrive.me/

veel shows, veel Nederlanders en een verplichte oranje broek met wit shirt :D
Een erge gezellige boel is mijn ervaring.

en dan heb je de http://www.dgbarranch.com/ nog. Ze vergoeden de reis, volgens mij, niet, maar je kan evt (als je geluk hebt) al horsegroom vliegen.

En dan nog vele andere bedrijven door heel de wereld... Misschien even op yardandgroom.com kijken, daar staat ook veel op.

Anoniem

Re: Vakantiewerk buitenland gezocht (tegen kost en inwoning)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:29

Omdat het topic én voor een derde geplaatst en het hoort eigenlijk op de Bokt Markt thuis, sluit ik het topic en zal ik het later op de dag verwijderen.

Je vriendin kan zelf een account aanmaken om het op de Bokt Markt te plaatsen overigens, dit mag jij niet doen, want op de Markt geldt dat je het namens jezelf moet plaatsen.
http://www.bokt.nl/markt/