Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Benthhh schreef:Zou je niet iets kunnen doen met idd je foto's, maar dan bijvoorbeeld voor websites? Welke foto's ze op welke manier (denk aan alles waar een goede foto moet voldoen) op hun pagina kunnen plaatsen?
Waarom een foto op die manier/van dat onderwerp?
Welke doelgroep wil je er mee aanspreken ..?
Ik kom namelijk nog al eens mensen tegen die een website aan het maken zijn of willen maken en die daar tegen aan lopen!
Yasmine schreef:Ik ben consultant geweest bij een communicatie/PR-agentschap en ik kan je zeggen: qua social media, reclame en billboard zit er net heel veel niét goed Zoveel bedrijven weten niet hoe ze goed op social media communiceren, maken het altijd veel te lang of missen hun doelpubliek volledig, of ze zien niet in dat ze net geld moeten investeren in social ipv het op goed geluk te doen.
Ik zou misschien eerder nadenken over de niche bedrijven die je wil aanspreken. Misschien kan je je diensten algemener maken, maar je dan toespitsen op een bepaalde sector? Want best veel communicatieagentschappen leveren diensten aan een te uitgebreide waaier van sectoren, waardoor ze niet genoeg vakkennis hebben en vaak niet genoeg tegemoet kunnen komen aan de problemen binnen een bepaalde sector. Dat is dan wel een troef die je kan hebben. Zo had ik bijvoorbeeld een collega die 15 jaar bij Johnson & Johnson had gewerkt en die zoveel kennis had van de farmaceutische sector dat hij veel gemakkelijker klanten aantrok dan een persoon zonder die kennis.