Studie fotografie?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:06

Voor het geval dat je nog vragen hebt over deze opleiding schop ik het topic nog even omhoog..

Ik volg deze opleiding in Amsterdam.. zit nu in het tweede jaar.
Overigens ken ik nog een paar bokkers die deze opleiding volgen of zijn gestopt.. Dus eventueel kan ik je wat namen geven van mensen die je kunt benaderen wat ze van de studie vinden/vonden..
En mij mag je ook altijd PB-en ...

Overigens ken ik Courses haar mening ook over fotografie opleidingen, die spreekt ze ook graag uit en dat mag ook.
Maar ik weet dat er ook genoeg andere meningen zijn.. zoals die van mij..
Het beste is toch om er met studenten over te spreken die er nu studeren of die er recentelijk hebben gestudeerd..
Uitgelezen kansen zijn ook open dagen, de meeste studenten geven gewoon eerlijke antwoorden.. Ook als deze niet positief zijn..
Ik heb overigens ook dingen waar ik niet tevreden mee ben, daarom zit ik ook in de Studentenraad, zodat ik mijn mening mag uiten...

Opleidingen veranderen door de jaren heen, vooral de HBO opleiding is veranderd aangezien ze sinds 2 jaar geaccrediteerd zijn en dus aan verschillende HBO eisen moeten voldoen.

Overigens is het alleen in het eerste jaar gericht op technieken... Sterker nog... eigenlijk alleen de eerste 2 periodes (dus het eerste half jaar)...

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie