Groepsles instructrices & instructeurs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Groepsles instructrices & instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-17 16:23

Goedemiddag allemaal *\o/*

Ik was benieuwd.. zijn hier nog meer instructrices en instructeurs op sportscholen voor de groepslessen? Lijkt me leuk om lekker te babbelen over wat voor soort lessen en misschien wat ''tips en trics'' te delen hihi.

Ik zal me mezelf even voorstellen. Ik ben Jaimy en ben nu 21 jaar. Woon nog gezellig bij me ouders en zusje thuis.
Wij hebben sinds september een eigen sportschool (dit doen wij met zijn 5en, mijn ouders, 2 vrienden en ik..) de Wadden in Koog a/d Zaan. Toen we het kochten stond er apparatuur van 40 := jaar oud.. Om maar te zwijgen over alle schimmel, oud vies sanitair ect. Aardig klusje maar we zijn ondertussen helemaal draaiend met goed apparatuur, het nieuwste spul van Matrix, geen schimmel meer te bekennen en schoon sanitair.

Nou hadden wij een instructrice die alle lessen gaf. Wij hebben het personeel overgenomen. Wij zijn zelf nooit voorstander geweest van 1 instructrice voor alle lessen. Zo doende is het balletje gaan rollen, heb ik veel gelezen, geleerd en geoefend en heb ik alles binnen waardoor ik nu groepslessen mag geven *\%/*

Spannend, dat was echt wat ik vond in het begin en soms nog steeds vind. Ik doe zelf namelijk aan bodybuilding en vind het nog erg lastig om een goede verhouding te vinden dus vind het leuk om ervaringen ect uit te wisselen! :))


jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-17 20:45

phormicola schreef:
Nee maar als jullie nog een in-house personal trainer/voedingsconculente nodig hebben, ik woon in Wormer :D


Ooh wat toevallig! Wat leuk :))
De Wadden, ken je misschien wel? Als je echt naar iets zoekt kan ik wel is informeren. We hebben wel PTers lopen die hun klanten gewoon lekker bij ons kunnen trainen ( in vergelijking met andere sportscholen een stuk goedkoper!)

jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-17 22:05

phormicola schreef:
Ik ben inderdaad ZZP'er :) Vanaf aanstaande maandag gaat mijn dochter naar de crèche en heb ik dus weer tijd om cliënten te gaan trainen!

Mocht je nog een plekje zoeken.. dan hoor ik et wel. Altijd welkom voor een bakkie :j


jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-17 12:21

EvelijnS schreef:
Ik heb dit topic van NM naar STW verplaatst, omdat het over een eigen bedrijf gaat.


Dit was even een intro van mij, gaat niet over mijn bedrijf verder, maar over andere die les geven op sportscholen :o

jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-17 13:39

EvelijnS schreef:
Hmm, ik was niet helemaal scherp met de reden, sorry. :+ Maar het gaat alsnog over werk, dus de verplaatsing klopt nog. :))


Ooooh hihi dan snap ik hem inderdaad! Thanks! :))

jaimy10

Berichten: 1704
Geregistreerd: 14-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-17 14:58

Bonnyyyyyy schreef:
gaaf zeg! ik geef wel groepslessen. meer nu in het zwembad. tijdens stages ook in de sportschool gedaan!


Wat leuk! Weet je al wat je later precies wilt? :))

iirrssjjee schreef:
Ik zelf geef groepslessen! Ik werk voor een PT'er met een eigen studio ;). Nu doe ik daar de spinninglessen, maar het is de bedoeling dat ik er ook iets van dansen en yoga ge geven!

Ook werk ik voor een gymvereniging waarbij ik aparte lessen geef aan dames en heren, beiden een beetje bootcamp-achtig! Eigenlijk heet dat gewoon Dames Fit en Heren Fit. Alhoewel het nu vooral skifit is, vanwege dat eigenlijk iedereen die bij mij sport op wintersport gaat hihi.


Leuk! Doe je ook wel is trainingen in groepsverband? Ik heb een hele nieuwe groep dus wil ze wat meer oefeningen samen gaan laten doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babsiej en 50 bezoekers