welke opleiding enzo.. handen in het haar

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:31

Ik zit op Aeres Wageningen dus als je nog richting docentschap wilt is dat perfect, zeker met jouw achtergrond.

In élke opleiding heb je iets waar je niet gelukkig van wordt.
Zo ga ik straks stage lopen op een stal waar ik mee ga werken, me ga verdiepen in fokkerij, beleren, etc etc waar ik super gelukkig van wordt :D Maar moet ik ook een ondernemingsplan gaan schrijven -O- Dat zijn dingen waar ik me dan echt door heen moet slaan.

De school zelf is ook iets waar je blij van moet worden, maar niet wat het hoogst moet meewegen. Het verre reizen is ook iets waar je misschien concessies in moet doen.
Bij mij op school zijn er veel studenten die een super goedkoop kamertje in Wageningen hebben waar ze dan 3 keer in de week zijn om het vele reizen te voorkomen. En van reizen kan je ook behoorlijk moe worden..

Maar de grootste tip voor jou is: zorg eerst dat je weer goed in je vel gaat zitten! Ga eens met je huisarts praten. Want als je een grote studielast heb en mentaal niet lekker in je vel zit dan ga je het nergens halen, hoe leuk de opleiding ook is. Veel succes!

Maks :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie