Studie fotografie?

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 12:31

Ik studeer fotografie aan een kunstacademie. Onderwijs is op mijn studie wel heel anders, meer kunstzinnig. Maar ik werk nu wel voor een krant. En volgens mij is dat iets wat je na de fotovakschool ook zou kunnen doen. Misschien kan iemand die zelf op een fotovakschool heeft gezeten je een beter beeld geven!

Edit: Ik zie al dat iemand gereageerd heeft :D.
Wat betreft discipline, dat klopt zeker! Heel veel moet uit jezelf komen en dat is soms best moeilijk. Je kan niet lekker thuis zitten en wat tekstjes typen, je moet echt op pad ook met slecht weer, ook met koud weer en ook als je je niet lekker voelt. Ik heb een half jaar een alternatieve minor gedaan, en die was vooral gericht op het schrijven van artikelen en ik merkte dat ik dat toch wel een fijne break vond :=.

Paardenfotografie, huisdierenfotografie & tweedehands / vintage spullen:
Instagram | Facebook | Winkeltje

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 17:05

Ik studeer fotografie in Breda! Het is wel een kunstacademie, maar je krijgt wel de ruimte om jezelf te ontwikkelen en ook met minder kunstzinnige fotografie kun je daar gewoon terecht (denk documentair, mode, journalistiek, landschap).

Het is een HBO opleiding. Voor vragen kan je mij altijd pb-en!

Paardenfotografie, huisdierenfotografie & tweedehands / vintage spullen:
Instagram | Facebook | Winkeltje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie