Wie wil met mij meedenken? Welke baan past bij mij?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Wie wil met mij meedenken? Welke baan past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 12:08

Schuldhulpverlener?
Coördinator vrijwilligerswerk?
Wmo medewerker bij de gemeente?
Jobcoach?

Wat is je achtergrond qua diploma?

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.



xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Wie wil met mij meedenken? Welke baan past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:31

Coördinator vrijwilligerswerk is waar ik stageloop een betaalde functie, omdat je dan zorgt voor de koppeling tussen mensen en bijvoorbeeld informatiebijeenkomsten op zet.

Wat ook belangrijk is om je af te vragen, is in hoeverre je afhankelijk wilt/kunt zijn van opgelegde regels. Ik kan me voorstellen dat je als werkcoach van het UWV gebonden bent aan binnen zoveel tijd een baan regelen, of het nu passend is of niet, waardoor je weer meer met demotivatie te maken hebt.

Verder weet ik niet wat je nu als sociaal werker precies doet, maar besef wel dat het een enorm breed werkveld is. Bijvoorbeeld medisch maatschappelijk werker of dus Wmo consulent kan hier allemaal onder vallen.

Ben je je aan het oriënteren voor als je contract wordt beëindigd en blijf je als het in stand blijft? Of wil/moet je weg en 'moet' je nu echt een nieuwe baan?

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Wopkebrok en 56 bezoekers