Hoe te beginnen wimperstyliste!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
doemaar

Berichten: 1327
Geregistreerd: 08-05-10

Hoe te beginnen wimperstyliste!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 15:04

Ik ben benieuwd of hier dames zijn die zelfstandig zijn begonnen als wimperstyliste, die mij misschien wat tips kunnen geven.

Ik werk inmiddels al wat jaren op kantoor. Maar wil nu uiteindelijk toch voor een hele andere uitdaging gaan. Het liefst op gebied van uiterlijke verzorging.

Aangezien ik zelf verslaafd ben aan wimper extensions lijkt het me ook leuk om deze zelf te gaan zetten :o .. Nu weet ik wel dat je eerst een cursus one by one techniek moet volgens en daarna met voldoende ervaring naar de Rushian volume.

Voor je echt zelf kunt beginnen ben je ongeveer een jaar verder, dus veel oefenen!

Nu wat vragen:
Bij wie raden jullie deze curses aan (ik zit midden van het land/Betuwe)
Hadden jullie gelijk een behandelstoel etc aangeschaft. Begrijp dat het anders lastig oefenen is.
Konden jullie op een gegeven moment fulltime aan de gang? En zijn de verdienste redelijk? Hoef geen bedragen maar benieuwd of je er leuk mee rond kunt komen.
Doen jullie er nog wat bij??

Ben benieuwd wat voor reacties ik hier op krijg :)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:12

Ik ken veel mensen die inderdaad de cursus one by one hebben gedaan. waar en hoe etc weet ik niet. Wel weet ik dat ze dit allemaal naast hun nagelsalon/kapperssalon/schoonheidssalon doen. Er zijn zoveel wimperstylisten dat het lastig is om alleen dit fulltime te kunnen doen. Leuk voor erbij, maar je kan er niet fulltime mee rondkomen :n (volgens hun dan)

Dit is dan regio Zoetermeer-leiden-den haag :j

doemaar

Berichten: 1327
Geregistreerd: 08-05-10

Re: Hoe te beginnen wimperstyliste!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 15:32

Had ik ook een beetje op gerekend plan was om het als bijverdienste eerst te gaan doen. Daarna eventueel uitbreiden met wenbrouwen, haar extensions etc