Kerstborrel voor medewerkers

Moderators: Amaryllis, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:46

Hier een paar keer een familiedag gehad vanuit het werk van mijn man. Heel leuk, maar wat al eerder gezegd is: als de kinderen mee zijn, is er toch altijd minstens één van de ouders bij in de buurt om mee te helpen etc. In ons geval was ik dan dus meest van de tijd de sjaak :+ Goed entertainment ter plaatse helpt echter een hoop. Wat wij al aan entertainment voor de kinderen langs hebben zien komen:
Lasergamen
Crossbaantje met crossfietsen
Springkussen
Schminken
Vogelhuisjes verven
Kinderboerderij op lokatie
Speurtocht
Etc. etc.
Waarbij de meisjes inderdaad eeuwen met knutselwerkjes bezig kunnen zijn en jongens wat actiever vermaakt moeten worden :D
Als er voor de kinderen te weinig te doen is, is de lol er voor hen al gauw vanaf, krijg je van die jengel/hang kinderen (gaan we nou nóg niet naar huihuihuis???) en wordt het ook niet heel gezellig...

Dus mijn advies zou zijn: óf investeren in ruimschoots entertainment voor verschillende leeftijden / interesses, óf kinderen thuislaten.

Voor de volwassenen:
Aangezien het om een IT-feestje gaat kun je misschien iets leuks doen met virtual reality brillen of andere technische gadgets?
Verder kan het leuk zijn om een fotograaf ter plaatse te hebben die bijvoorbeeld ook gezinsfoto's wil maken (leuk aandenken).

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
Always look on the bright side of life :)ddd
Fell pony topic

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie