Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Moderators: Nadia, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Booooo

Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 07:33

Hallo,

Ik ben op zoek naar thuiswerk. Heb een fulltime baan met vast contract, maar over 8 dagen de sleutel van ons eerste (huur)huis.
Mijn vriend is vanaf afgelopen donderdag in NL komen wonen, en heeft nog geen werk. Ook nog geen BSN nummer (wachten op pasje van de IND met zijn vergunning), dus kunnen ook nog geen huur+zorgtoeslag aanvragen.

Er zijn best veel websites met thuiswerk, en uiteraard heb ik gegoogeld. Zo heb ik me bij een paar ingeschreven, maar wil je dan reageren moet je ineens lidmaatschap betalen 8)7

Wij zijn voornamelijk op zoek naar inpakwerk, stickerwerk noem het maar op. Geen dingen zoals blogs schrijven etc. Enquetes invullen zou ik nog wel willen doen. Ik ken ook het topic van thuiswerken voor een datingssite etc. dat gaat hem ook niet worden.

Wie heeft er een goede werkgever? Tips/tricks?

Booooo

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 07:42

In mijn post staat dat IK op zoek ben naar thuiswerk, niet mijn vriend :)

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 07:48

In mijn eerste zin staat toch ook echt ik ben op zoek.
Zodra hij zijn BSN heeft kan hij daar ook mee aan de gang, aangezien ik niet denk dat hij heel snel werk buitenhuis zal vinden.

Ik voel me niet aangevallen.

Maar hebben jullie ook nuttige tips/websites/werkgevers?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 09:24

Symbeami: Dank je! Heb me net aangemeld bij Opinionbar :)

chocobroodje: Daar was ik al bang voor helaas, zo te zien zijn er veel site's die de boel een beetje oplichten.

Lizzyy: Heb me net aangemeld bij Opinionbar, waar doe jij het altijd?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 10:01

Lizzyy: Dank je wel!

Blijheid: Euroclix heb ik me net ook aangemeld :)

Cayenne: Nee, eerst voor mij alleen, als hij een BSN nummer heeft ook voor hem, of neemt hij het eventueel over.

Ik wil graag iets vanuit huis omdat ik al fulltime werk ( en dan dus niet thuis ben), en ik 's avonds graag bij mij vriend en hond ben :)
Dus oppassen gaat helaas niet..

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 11:08

Ik heb bij beide aangemeld, ik vind opinionbar er inderdaad ook duidelijker uitzien :)

Symbeami: Blogs schrijven ligt mij niet echt :D

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 12:10

bigone: Ik krijg volgende week de sleutel van mijn huurhuis. Als ik huurtoeslag wil aanvragen moet ik ook de gegevens van medebewoners invullen, dus ook die van mijn vriend. Hier valt ook het BSN nummer onder, en die heeft hij dus nog niet (krijgt hij ongeveer over 2 weken).

Blijheid: Sorry had me al aangemeld voordat ik jouw post zag.. Ik zit nu op de website via de computer. En dan staat er bijvoorbeeld nu op de homepage Aanbieding van de dag iets over Woonexpres, en Clix verdienen. Als ik daarop heb geklikt kom ik op de website van Woonexpres, en thats it? Maar krijg geen kliks op mijn saldo.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 15:06

Ja klopt ik krijg dat inderdaad met terugwerkende kracht. Wij hebben hem gisteren bij de gemeente ingeschreven, dat kan wel. MOET zelfs binnen 5 dagen na binnenkomst. Als hij bij mij ingeschreven staat krijgen wij bijna het dubbele aan huurtoeslag dan dat ik alleen krijg. Dus daarom wil ik mij niet alleen inschrijven, en liever wachten tot de terugwerkende kracht.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 17:23

Bigone er wordt niks gespeeld.. Gaat dit topic ook niet over. Ik ben overigens 24, en mijn huurprijs is lager dan 700 en hoger dan 400. ;)
Alles gaat gewoon volgens de regels van de belastingdienst

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 18:05

Jawel.. Alleen krijg ik €135 en samen krijgen wij €280.. Scheelt dus wel heel veel.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 16:56

Bigone: zoals ik ook al via PB aangaf, ik werk bij een accountantskantoor en weet wel waar ik over praat. De fiscale afdeling heeft er na gekeken en ik heb ook met de belastingdienst gebeld. Scheelt wel degelijk of je medebewoners hebt of niet, maar daar gaat dit topic niet over. Laten we het over thuiswerk hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie