Ervaringen oudermatch als oppas zijnde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Ervaringen oudermatch als oppas zijnde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 13:32

Hallo allemaal,

ik vroeg mij af of er hier oppassers zijn die ervaring hebben met de site van oudermatch.nl
Ik heb daar wel al een account op, kreeg daar laatst voor het eerst een bericht van een ouder maar dit liep helaas op niks uit.

Ik wil heel graag een oppasadres voor een vaste dag (dagen) in de week. Maar nu loop ik tegen het feit aan dat ik geen betaald account heb op deze site en dus niet zelf ouders kan berichten. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die wel een betaald account hebben (gehad) en of dit inderdaad nut heeft gehad. Heb je dan echt meer kans op het vinden van een leuk adres of krijg je amper reactie en is het dus eigenlijk zonde van je geld?

Graag hoor ik wat ervaringen.

Groeten Linda

Good things come to those who wait. Be patient


_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 14:15

Nuray schreef:
Ik heb zelf twee adressen gevonden via de site oppassen.nl. Dit is een site waar je niet hoeft te betalen om anderen berichten te kunnen sturen. :)


Oké dankje, ga ik daar ook eens een account op aanmaken!

Good things come to those who wait. Be patient


_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 14:27

Princesj schreef:
Ik zie op onze regio facebook vaak advertenties, wellicht kun je daar iets plaatsen?


Ja ik heb al 2x eerder een oproep via zo'n oppas pagina een advertentie geplaatst maar daar krijg ik helaas geen reacties.

Good things come to those who wait. Be patient


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, femke_harley, Gitje1973, lies_sparkle, moralian en 81 bezoekers