Vakantiewerk buitenland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eveliienxx

Berichten: 270
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: Rotterdam

Vakantiewerk buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-16 21:52

Hallo!
Ik ben iemand die dol is op reizen en nieuwe culturen ontdekken. Daarom zou ik graag mijn zomervakantie in het buitenland doorbrengen, maar omdat een vakantie van 6 weken een beetje duur wordt voor iemand van 18, zal ik daar toch echt bij moeten werken. Nu heb ik al een beetje rond gekeken op internet, maar ik kan nog niet echt veel vinden. De boerderijwerk programma's van travel active klinken heel gaaf, maar de programmakosten die eraan verbonden zitten zijn toch een beetje belachelijk (al helemaal als ik zie dat ik dan ook nog zelf mijn vervoer moet regelen en betalen).

Mijn vraag dus: zijn er mensen die ooit vakantiewerk hebben gedaan in het buitenland, en hoe zijn jullie aan dat baantje gekomen? :)



eveliienxx

Berichten: 270
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Vakantiewerk buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 22:51

Bedankt iedereen voor de tips! Animatie werk heb ik wel aan gedacht, ik houd daar zelf eigenlijk helemaal niet van, maar als ik ook nog een of twee dagen per week vrij zou hebben dan zou ik daar zeker voor open staan :) Ik ga zeker even op die sites kijken! Boerderijwerk of werken op een camping/stal die buitenritten verzorgd lijken me heel leuk, dat zou echt ideaal zijn, maar voor andere dingen sta ik ook open! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 96 bezoekers