Fijne plekken om te leren!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

CecileDV

Berichten: 305
Geregistreerd: 07-10-08
Woonplaats: Hollands Midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 13:03

Emmaa_ schreef:
Ik heb ontzettend veel moeite met me thuis concentreren dus ik verhuis meestal naar een studieplek buiten school. Heb een tijdje veel in koffiezaakjes gezeten maar ik merkte dat ik daar toch te snel afgeleid raakte door alle mensen die heen en weer liepen, aan het praten waren etc. Nu ga ik eigenlijk altijd in de bieb zitten of in de stilteruimte op school. In die laatste is het nooit echt stil maar ik heb daar wel het voordeel dat ik wat kan overleggen met klasgenoten of dat ik wat dingen hardop kan voorlezen aan mezelf (ik studeer journalistiek en lees de stukken die ik schrijf graag hardop op zodat ik kan horen hoe de zin loopt).

In de bieb (UB in dit geval, dus echt stiller dan stil) ga ik zitten als ik echt moet studeren voor een theorievak. Oortjes in/koptelefoon op en dan gewoon de hele dag alleen maar samenvatten.


Wat ik voor dat voorlezen ook handig vond is het in google translate stoppen en dan gewoon van NL naar NL laten vertalen en voor laten lezen :')
Nu hoef ik (voorlopig) niet meer te leren, maar een lokaal op school waar anderen ook in stilte aan het werk waren, werkte voor mij het best. Werkende mensen motiveren beter dan niemand om je heen vind ik :)

Voltigevereniging de Wittegheit
Voltigejury BB tm L


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 6 bezoekers