hoe plannen jullie? te veel stress hier

Moderators: Mjetterd, Sica, Dani, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mbl_x

hoe plannen jullie? te veel stress hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-16 19:48

Hoi bokkers,

Ik ben nu al voor de 2de keer ziek in 1 week... Ik was beter voor 3 dagen en nu hoest ik weer en heb ongelofelijk veel koppijn. Het eerste wat ik dacht toen ik me hoofd weer voelde en weer begon te hoesten was: nee,ik kan niet ziek zijn. Daar heb ik het te druk voor. Ik zit nu in havo 3 heb 2 cijfers gehaald en zijn beide onvoldoende.... Gaat niet lekker hier, komt waarschijnlijk omdat ik het te druk heb. Mijn rooster is 7 7 6 7 7, buitenschool heb ik huiswerk en ja veel huiswerk, een pony waar ik het liefst elke dag naar toe wil, een krantenwijk, vriendinnen, verjaardagen, familie dingen en ohja ook mezelf natuurlijk. Ik heb het gewoon te druk ik weet even niet meer wat ik moet doen ik wil dit school jaar halen, maar ik wil de mensen/pony's om me heen ook niet laten vallen voor school. Daar komt bij dat me concentratie ook nog eens niet al te best is.

Hoe plannen jullie? Ik heb het hard nodig....

Alvast bedankt voor het meedenken!

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-16 19:55

noox schreef:
Misschien een idee om naar je mentor te stappen?
Die is kundig en weet wat jij precies moet doen in een week.

Zelf heb ik vrij zelfstandig onderwijs waarin ik mijn huiswerk zelf door de hele week kan plannen, we heben ook speciale huiswerkuren. Dit werkt voor mij erg fijn, verder plan ik een drukke week van de voren maar verder kijk ik per dag eigenlijk.

Mischien is naar me mentor stappen inderdaad handig! Huiswerkuren werken voor mij niet ik leer hardop en dat gaat moeilijk daar.

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 15:27

heel erg bedankt voor jullie antwoorden ik zla er zeker wat mee doen hoevaak zouden jullie als jullie mij waren naar jullie pony gaan? ik heb het nogal druk dus 7 dagen per week gaat het helaas niet worden...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie