hoe plannen jullie? te veel stress hier

Moderators: Giolli, Polly, Ladybird, Hanmar, Mjetterd, Sica, Dani, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:33

Toevallig heb ik het zelfde probleem, allen dan geen eigen pony.
Het begon aan het eind van de 1e klas. Ik deed vwo en stond ik er goed voor qua cijfers dus ik leerde gewoon niet, had totaal geen motivatie. Het het jaar wel gehaald gelukkig maar in de 2e ging het steeds slechter. Was elke maand wel een keer ziek. Naar de huisarts geweest, ik moest me niet aanstellen en als ik ziek werd gewoon een rondje hardlopen ofzo... Nou dat hielp :')
Toen ben ik naar mijn mentor gegaan maar die kon er niks mee, zei hij. Ik ben toen naar een vertrouwens persoon op school gegaan en heb daar gesprekken mee gehad. Hielp in het begin een klein beetje, maar toen ik daar elke twee weken heen moest werd het steeds stommer en het leren ging steeds slechter.
Ik moest naar havo dus zit nu ook in havo 3. Eerste onvoldoende is al gehaald helaas. Ik kan je helaas niet helpen.

Ik lees dus even mee, misschien heb ik er ook wat aan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie