Leven na het HBO..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Leven na het HBO..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 09:34

Het gaat zo snel! Momenteel zit ik in het derde jaar van mijn HBO studie Human Resource Management. Ik loop stage tot en met januari 2017. Dan een halfjaartje school tot juli en dan in september 2017 beginnen aan mijn afstudeerjaar. De eerste 2 periodes bestaan uit minoren en de laatste twee periodes uit een afstudeerstage.

Dan mag ik mijn papiertje in ontvangst nemen en ben ik (als alles volgens het boekje gaat) 21 wanneer ik klaar ben.. Ik heb nu tijdens de stages gemerkt dat ik mezelf nogal jong vindt om vanaf mijn 21e derest van mijn leven op kantoor te spenderen.

Hoe ik er een aantal maanden geleden echt niet aan moest denken om nog verder te studeren, wil ik nu niets liever. :')

De mogelijkheden zijn eindeloos in principe. Zelf zou ik denk ik niet nog een keer een HBO bachelor voltijd willen doen. Mogelijkheden waar ik aan zit te denken:

- Deeltijd
- Master
- Universiteit, hierbij vraag ik me af of ik het wel echt ''aan zou kunnen''

Wat hebben jullie qua vervolgopleiding gedaan na het HBO?


Anoniem

Re: Leven na het HBO..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 09:42

@Bigone, nope naar het buitenland wil ik niet. Ik heb een paard en ben veel te close met mijn familie haha. :)

Parttime werken/studeren is deeltijd toch, althans dat dacht ik. :D


Anoniem

Re: Leven na het HBO..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:33

Veel reacties zeg! Thanks!

Ik wil sowieso niet naar het buitenland ivm paard, familie etc.

@Milatje oh echt joh? Dat wist ik niet. Nee ik kan het niet aan om nu 2 bachelors tegelijk te doen. Maar als ik dit heb gehaald, en ik ga een universitaire studie doen, betaal je dan ook zo belachelijk veel?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 28 bezoekers