[ENQ] Het nut van de neusriem

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[ENQ] Het nut van de neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:51

Hoi!

Ik zit in VWO 6 en ik ga een profielwerkstuk over het nut van de neusriem schrijven. Ik heb om mijn onderzoek te ondersteunen een enquete gemaakt, en ik zou jullie willen vragen om deze in te vullen! Het zou mij heel erg helpen. Het duurt ongeveer 5-10 minuutjes.

Geef alsjeblieft geen onzin antwoorden en vul de enquete alsjeblieft serieus in.

http://www.survio.com/survey/d/R2P5F9J8B8S7Y2Q7Z


Alvast bedankt! :)



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:59

YellowGray schreef:
Ik heb hem ingevuld! Ik vind het trouwens een nette enquete met duidelijke vragen, dat wilde ik nog even toevoegen :D Het scheelt ook wel dat ik maar gewoon 1 type neusriem heb.



Wat fijn! Dankjewel! :D

Anoniem

Re: [ENQ] Het nut van de neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 16:36

Ik dacht nog: zal ik hem erbij zetten! Ik denk niet dat ik dat alsnog doe omdat de antwoorden dan misschien niet meer kloppen, maar ik lees wel terug hoeveel er recreatief rijden. :j


Bedankt allemaal! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 16:45

Mariett schreef:
Ik rijd bitloos, kan ik ook meedoen aan de enquete of is het vooral voor bit-rijders? Als ik mee mag doen: wat moet ik dan invullen bij de eerste vraag?




Ik wilde eerst nog iets met bitten gaan doen, maar aangezien het pws echt op de neusriem gefocussed is doe ik dat niet. Daarom ga ik bij het praktijkonderzoek ook bij iedereen een heel simpel bitje ga gebruiken en dan steeds een andere neusriem.


Als ik bitloos zou gaan verwerken is dat weer een heel ander aspect, en dan zouden de resultaten niet meer kloppen.

Anoniem

Re: [ENQ] Het nut van de neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 11:56

Nog meer mensen die hem willen invullen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:13

TinGu schreef:
Ingevuld! Rijd een paard zonder neusriem, de ander met een Micklem-hoofdstel, dus ben maar voor de laatste gegaan om in te vullen. Of kan ik 2x meedoen, voor elk paard 1x?



Graag zelfs! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers