Werken voor Gofun, Gogo, Beachmasters

Moderators: Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 17:47

Ik schop deze even omhoog omdat ik zelf wel heel benieuwd bent.

Als klein meisje altijd mee geweest op groepsreizen en altijd onwijs opgekeken tegen mensen. Door omstandigheden ben ik de laatste jaren niet in staat geweest om er een sollicitatie uit te gooien.

Nu was het dan zo ver en heb ik hem er van de week uitgegooid naar GOGO, ik mag op gesprek komen!
Ik snap dat het niet rooskleurig is en dat het onwijs tegen kan zitten maar het lijkt me toch een hele beleving op zich en wat hier boven wordt gezegd een aanvulling op mijn cv.

Wat ik me nu afvroeg. Houdt je nou ook nog een zakcentje aan over (of wat krijg je ├╝berhaupt). Ik weet namelijk dat het verblijf voor je betaald wordt.

Dames hierboven, hebben jullie uiteindelijk nog met GOGO gewerkt?

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 02:53

Pitchen gaat me opzich wel goed af, werkte voordat ik naar het buitenland ging ook bij een promo bedrijf dus ben nogal vaak in het diepe gegooid met die dingen :o

Feestjes komen wel goed, ik ken de horror verhalen en ik denk inderdaad dat ik helemaal gebroken ben aan het eind. Maar het lijkt me heerlijk om even weg te zijn en geen tijd te hebben om na te denken.
Heb je trouwens wel eens een (half) dagje vrij?

Mag ik je misschien een pb sturen over wat er nou betaald werd? Hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn maar dan kan ik wel een richting op denken.

@nancy, jammer (of nouja eigenlijk niet) dat het niet door is gegaan. Maar goed dat je er achteraf toch blij mee bent :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie