afstuderen in 2016, wie nog meer ?

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Hanmar, Leo, Shanna

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lotte_Wessel

Re: afstuderen in 2016, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 15:10

Ik studeer ook komend jaar af. Ik ben Charlotte en ben 22 jaar en studeer in Engeland aan Coventry university. Als het goed is heb ik dan komend jaar (mei) mijn bachelor of science in Human Bioscience. Erg spannend en heb helemaal niet het gevoel dat dit alweer mijn laatste jaar gaat worden. Wil hierna overigens wel een Masters doen in neuroscience dus komt dan nog wel weer een jaar bovenop.

Living in my perfect world!

Hooks is nu ook in europa, veel goedkoper dus. www.hookseurope.com

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 15:16

Ja, het bevalt erg goed!! Werk hier ook op een dressuurpaarden fokkerij was erg gaaf is. Verder leuke vriendinnen, mijn eigen paardje heb ik vorig jaar ook hier naartoe gebracht (gebruik gemaakt van een Nederlands transportbedrijf) en dus heb ik het heel erg naar mijn zin. Woon op het moment ook samen met mijn lieve vriend (in augustus alweer 2 jaar!!). Dat het maar een uurtje vliegen is terug naar Nederland maakt het natuurlijk ook een heel stuk makkelijker. Reizen van de ene kant van Nederland naar de andere kant duurt bij wijze van nog langer!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 11:39

Hey! Heb hier al heel lang niet meer gereageerd maar ik ben nu ook bijna klaar met mijn bachelor opleiding, nog 2 examens volgende week en dan klaar. Ben ook geaccepteerd (als ik een gemiddelde van 7 of hoger heb) voor een masters aan Kings College London dus heel erg veel zin in! Op het moment lijkt alles goed te zijn, moet een 5 halen voor het examen en dan heb ik een 7 gemiddeld.
Hier trouwens pas mijn diploma uitreiking op 21 November, duurt nog eventjes dus! Veel van de andere vakken hebben de diploma uitreiking al in augustus maar de vakken vallende onder health en life sciences zijn allemaal tussen 21-25 november.

Hebben jullie plannen wat jullie hierna gaan doen? Wanneer je klaar bent?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 12:02

c_esther schreef:
Oh wat tof Lotte_Wessel,
Wel een late uitreiking. Hier is de uitreiking 12 juli of 15 september, afhankelijk van wanneer je het inlevert.

Ik vertrek 10 juli voor 4 maanden naar Gran Canaria voor werk:)

Ja, heb erg veel zin om aan mijn Masters te beginnen! Nog eventjes geduld.

Klinkt goed zeg! Wat voor een werk doe je? Heerlijk om naar Gran Canaria te gaan!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie