Afscheidscadeautjes

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Siglos

Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 13:06

Hallo iedereen,

Donderdag neem ik afscheid op mijn stageplek. Aan het einde van de werkdag gaan wij gezellig uit eten. Naast dat ik mijn stagebegeleider wat kleine cadeautjes geef, lijkt het mij leuk om mijn andere collega's een klein afscheidscadeautje te doen. Ik heb zitten brainstormen maar ben benieuwd of iemand hier originele ideeën heeft.

Btw, het gaat om ongeveer zes collega's.

Siglos

Re: Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 13:32

Bedankt voor de ideeën voor zover.
We gaan al uit eten dus een stapel cup cakes lijkt mij niet zo handig :Y)

De band met mijn collega's is goed. Vandaar dat ik ze toch iets kleins wil geven. Ik heb stage gelopen voor een periode van 10 maanden in de jeugdzorg.

Siglos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 13:32

NieneWiep schreef:
Ik had destijds een afdeling van 25 personen dus zocht iets heel kleins om te geven. Ik heb toen iedereen zo'n klein doosje gegeven met daarin zaadjes voor een klavertje vier plantje met een briefje er aan dat ik ze veel geluk toewenste in de toekomst.

[ Afbeelding ]

Leuk! Zoiets leek mij ook wel wat! Waar had je deze gekocht?

Siglos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 13:43

mirriezz schreef:
Daar moest ik ook meteen op zoeken. Ik ga hem onthoudend! (heb zelf nog 6 weken te gaan)
http://www.dille-kamille.nl/nl/shop/c/1 ... sklavertje
1,50 bij de dille en kamille dus :)

Een andere tip: loop een rondje door de action en xenos, altijd goed voor de inspiratie!

Succes met de laatste lootjes! En bedankt voor het zoeken! Super leuk, en goedkoop! Helemaal top. Denk dat ik morgen maar eens naar de winkel toe ga.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten