Afscheidscadeautjes

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:26

Ik had destijds een afdeling van 25 personen dus zocht iets heel kleins om te geven. Ik heb toen iedereen zo'n klein doosje gegeven met daarin zaadjes voor een klavertje vier plantje met een briefje er aan dat ik ze veel geluk toewenste in de toekomst.

Afbeelding

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:48

Siglos schreef:
NieneWiep schreef:
Ik had destijds een afdeling van 25 personen dus zocht iets heel kleins om te geven. Ik heb toen iedereen zo'n klein doosje gegeven met daarin zaadjes voor een klavertje vier plantje met een briefje er aan dat ik ze veel geluk toewenste in de toekomst.

[ Afbeelding ]

Leuk! Zoiets leek mij ook wel wat! Waar had je deze gekocht?

Ik had ze toen online gekocht, voor iets minder dan een euro per stuk. Maar als je er maar zes nodig hebt dan kan een winkel zoals Dille & Kamille ook wel inderdaad! Tuincentra hebben ze vaak ook wel.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten