Wanhoop nabij. Wat moet ik nu doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Wanhoop nabij. Wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:05

Tjonge wat vervelend voor je, ik kan me voorstellen dat je heel erg baalt :(:)

Als je wel goed leert, en geen faalangst ed hebt dan kan het inderdaad zijn dat het niveau te hoog is voor je. Vervelend, maar waar. Hoe denk je daar zelf over? Vind je de stof ook echt moeilijk, of heb je het idee dat het prima gaat tot je de uitslag van je tentamens ziet?


Anoniem

Re: Wanhoop nabij. Wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:11

Als je gemotiveerd bent, je goed voorbereid, de havo netjes hebt afgerond, dan zou HBO toch niet zulke problemen mogen geven. Wat zeggen je docenten en decaan ervan?
Misschien ligt het probleem niet in dat je de stof niet snapt, maar in de manier waarop je je antwoord formuleert, om maar een voorbeeld te noemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:17

Don't beat yourself up :(:)
Je bent pas 21, nog tijd genoeg voor een opleiding en een baan. Er zijn zat mensen die (meer dan) eens een verkeerde keuze maken, of om andere redenen vertraging oplopen.
En daarbij, het is niet alsof het misgaat omdat je zit te lanterfanten! Misschien ligt de lat inderdaad te hoog, en daarbij heb je door die operatie ook nog eens veel lessen gemist. Het is onwijs balen, dat snap ik, maar je bent zeker geen loser :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:33

Vraag anders eens of je docent je wil helpen met een proeftoets. Leer zoals je altijd doet, en ga dan samen zitten voor de proeftoets. Lees de vraag en vertel welk antwoord je kiest en waarom. Je docent kan dan aangeven of dat juist is, en waarom wel/niet. Misschien geeft dat je een stuk extra inzicht in waar het nu mis gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:58

chantalboes schreef:
Ik ben met jullie tips aan de slag gegaan, heb een aantal leraren en de decaan gemaild. Hopelijk komt het nu goed, ik ga er in ieder geval voor!

Echt heel erg bedankt voor jullie reacties, zat even in een mega dip maar jullie zijn een goede steun! _/-\o_


Goed bezig TS *\o/*

Anoniem

Re: Wanhoop nabij. Wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 08:31

Super zeg!! Zet m op met de rest van je herkansingen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ilona__ en 68 bezoekers