schoolgeld terug?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponyta

Berichten: 1666
Geregistreerd: 12-11-05

schoolgeld terug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 12:13

In november ben ik gestopt met mijn opleiding in het tweede leerjaar en in februari 2014 ga ik met een nieuwe opleiding beginnen.

Nu is het zo dat ik in september mijn schoolgeld heb overgemaakt voor het hele jaar. Krijg ik dit nog terug?

Ik heb op internet gezocht maar heb helaas niks kunnen vinden. Hebben jullie een idee?

Groetjes Femke
Laatst bijgewerkt door ponyta op 20-12-13 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

beestenfreak

Berichten: 1313
Geregistreerd: 17-01-08

Re: schoolgeld terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:17

Ik denk dat je dat het beste bij je opleiding kan vragen :)

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:00

Aangezien je het over schoolgeld hebt, vermoed ik dat het om een mbo opleiding gaat? Ik weet alleen dat je het op HBO wel terug krijgt, indien je vóór 1 februari stopt. Volgensmij moet je dat dan aanvragen dmv een resistutieformulier.

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:02

imd schreef:
Aangezien je het over schoolgeld hebt, vermoed ik dat het om een mbo opleiding gaat? Ik weet alleen dat je het op HBO wel terug krijgt, indien je vóór 1 februari stopt. Volgensmij moet je dat dan aanvragen dmv een resistutieformulier.


Je krijgt alleen terug als je in het eerste jaar stopt òf als je je diploma haalt.

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Re: schoolgeld terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:03

Oh sorry, had niet gezien dat het niet om eerstejaars ging. Ik heb niks gezegd ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:06

gabyfedde schreef:
imd schreef:
Aangezien je het over schoolgeld hebt, vermoed ik dat het om een mbo opleiding gaat? Ik weet alleen dat je het op HBO wel terug krijgt, indien je vóór 1 februari stopt. Volgensmij moet je dat dan aanvragen dmv een resistutieformulier.


Je krijgt alleen terug als je in het eerste jaar stopt òf als je je diploma haalt.


En dan nog voor februari. Ik ben gestopt met mijn vorige opleiding in maart en kon gewoon collegegeld blijven betalen.