Profielwerkstuk VWO, wie nog meer?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marijedublin

Berichten: 358
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:51

Ik heb vandaag mijn concept versie afgemaakt en helemaal uitgeprint. 46 pagina's in totaal, Best trots!
Mijn advies: Kies vooral een onderwerp wat je echt interesseert en wat niet te breed is!
Wij moeten het in tweetallen doen, wat ik zelf heel fijn vind.
Mijn vriendin wilde het eigenlijk altijd al graag bij biologie doen en dan het liefst iets over geur en kleur. Zelf was ik hier niet super enthausiast over, maar vond het wel prima. Onze tweede keuze was iets totaaal anders namelijk de britse tv serie Downton Abbey. Geen idee of jullie dat kennen, maar speelt zich af rond 1900 en konden we dus goed vergelijken met de werkelijke geschiedenis. (oorlog etc). Omdat er bij biologie zich al te veel mensen hadden ingeschreven hebben we voor het vak engels gekozen en het dus over Downton Abbey gedaan en het is echt suuuuuuper leuk! :) Eerst dachten we dat het niet zo'n geweldig onderzoek zou worden, maar we hadden echt super veel informatie en dus tot nu toe als 46 pagina's. Ook leuk was dat we 12 uur konden tellen voor het kijken van serie!

Kies dus iets wat je echt echt leuk vindt. Anders heb je geen zin om telkens weer er aan te moeten werken.
Ook handig is om op tijd je praktisch onderzoek te hebben gedaan (bij bio/schei/natk), scheelt een hoop gestres ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, YandexBot en 6 bezoekers

cron