Werken bij Albert Heijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxnawelxxx
Berichten: 216
Geregistreerd: 16-03-13
Woonplaats: Groningen

Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-13 19:29

Hallo ,
Volgende maand wordt ik 14 jaar (eindelijk!) , dus mag ik werken bij een supermarkt.
Ik ben vandaag meteen na school naar de ah gefietst en gevraagd nou ging heel makkelijk en ik kreeg een sollicitatie formulier mee.
Ik natuurlijk heel blij , en meteen maar een beetje beginnen met invullen ( voornaam ,achternaam enz.)
Nu heb ik bijna alles ingevuld , moet nog een paar dingen.
Maar nu is mijn vraag maak ik een kans om aangenomen te worden.
Dit kan je van mij verwachten :

- Ik ben heel gemotiveerd en het lijkt mij ook leuk werk.
- Ben bereid om heel veel te leren en ook naar anderen te luisteren.
- Ik kan veel uren per week werken.

Groetjes Nawel.
p.s Als er mensen met ervaringen zijn ben ik daar ook wel nieuwschierig naar :o

(Als het verkeerd staat willen jullie het dan verplaatsen ? +:)+ )

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:30

Ik denk wel dat je kans maakt, vooral omdat je jong bent dan ben je voor hun niet duur :)

xxxnawelxxx
Berichten: 216
Geregistreerd: 16-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-13 19:31

melody7 schreef:
Ik denk wel dat je kans maakt, vooral omdat je jong bent dan ben je voor hun niet duur :)

Ik hoop het echt

Maren
Feeling down? Saddle up!
Berichten: 1058
Geregistreerd: 10-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:33

x
Laatst bijgewerkt door Maren op 29-09-23 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:34

Denk dat je te jong bent, volgens mij mag vakken vullen pas vanaf 15 jaar.

Plaisir

Berichten: 1871
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:39

Wat spannend! Ik denk ook dat je kans maakt. In een supermarkt hier in de buurt werken ook 14 jarigen, zij doen geen kassawerk of vakken vullen, maar spiegelen de producten in de winkel en werken maar maximaal 4/8 uur in de week. Succes met de sollicitatie!

xxxnawelxxx
Berichten: 216
Geregistreerd: 16-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-13 22:13

Dankjulliewel allemaal voor je reactie , bij ons mag het wel dus ik hoop het wel

xChiva

Berichten: 925
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:15

Ik werkte ook op mijn 14e al bij AH :-)
Misschien schrijven dat je het leuk vindt om een zakcentje te verdienen voor je paard o.id.?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:18

Ik zou met je ouders bespreken wat er in een sollicitatie gesprek gevraagd word.. Dan kun je je daarop voorbereiden. Een goed en enthousiast antwoord komt beter over bij een werkgever dan "ja uhh, ik weet het niet"

Een vraag waar ik tijdens mijn gesprek over viel was; "Waarom wil je graag bij dit bedrijf werken?" of "Waarom denk je dat je geschikt bent voor deze functie?" ( Ben overigens wel gewoon aangenomen )

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:22

Ik weet wel zeker dat ze je graag willen 'hebben' haha.
Ik werk zelf bij de Albert Heijn, en ik weet dat ze erg graag jonge mensen aannemen. Die zijn lekker goedkoop voor ze. Vooral als je veel wilt werken nemen ze je echt wel aan!

En over je sollicitatie gesprek zou ik me niet te veel druk maken hoor! ;) Gewoon logische antwoorden geven. Bij mij werd gevraagd: "Wat is jouw beeld van het werk bij de Albert Heijn?"
Dan moet je gewoon antwoorden wat je denkt.. Hard werken, maar ook gezelligheid, doen waar je voor betaald word.....

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:24

Even een tip, ga er niet meteen vanuit dat omdat je zo makkelijk een soll formulier meekreeg, je ook wel opgespeeld komt. 9 vd 10x kom je op een stapel terecht, en op t moment dat ze mensen nodig hebben, gaan ze er eens naar kijken := !

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:27

Celiien schreef:
Even een tip, ga er niet meteen vanuit dat omdat je zo makkelijk een soll formulier meekreeg, je ook wel opgespeeld komt. 9 vd 10x kom je op een stapel terecht, en op t moment dat ze mensen nodig hebben, gaan ze er eens naar kijken := !



Dat is wel waar ja... Ik weet ondertussen wel hoe dat werkt.. Ik kwam er zelf ook amper aan het werk, ze hadden mijn formulier niet eens gezien!

Dus mijn tip is: toon INZET! Ga nog een keer langs, zeg dat je nog niets gehoord heb en dat je toch echt graag wilt werken. De kans dat ze jouw formulier dan gaan bekijken is dan een stuk groter!
Of lever het formulier in bij een Teamleider in de winkel.

xxxnawelxxx
Berichten: 216
Geregistreerd: 16-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 17:42

Dankjulliewel allemaal !!

Aulaantje_x
Berichten: 736
Geregistreerd: 20-05-10

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:48

Wat Celine_Famke zegt klopt helemaal! Ik werk zelf ook bij de AH en inzet tonen en veel beschikbaar zijn verhoogt je kans. Maar dat van die stapel klopt wel, ze hebben veel mensen die solliciteren voor een functie en die komen allemaal op de stapel.. Je best doen om meteen op te vallen is dus wel een goeie tip :)
Alvast heel veel succes!

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:50

soms vragen ze wat zijn je positieve punten en je negatieve punten dat vind ik de moeilijkste vraag haha ik zou als ik jou was hier zeker 3 op verzinnen bij elk

Horse_xx

Berichten: 1718
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:00

Ik denk dat je even moet wachten tot je 15 bent :)

muntdrop

Berichten: 2971
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Werken bij Albert Heijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:06

Haha ik zou me niet te druk maken om je sollicitatie gesprek, je moet vaak wel een huuueeele slechte indruk maken wil je niet aangenomen worden :).

Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 18:08

Maar, waarom moeten ze jou willen uit die hele stapel met sollicitaties? Wat maakt jou de goede persoon?
Vind je het leuk om hard te werken en om mensen te helpen in de winkel? Lijkt het jou een uitdaging om ervoor te zorgen dat de winkel er goed en netjes uitziet met een team vakkenvullers?

Je moet er vanuit gaan dat er veel mensen solliciteren bij supermarkten, dus zorg dat je enthousiast over komt en weet wat je wilt.

Succes met je sollicitatie brief! :)