Weer naar school of niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:25

ik ga dit even volgen! Het lijkt namelijk enorm alsof ik dit heb getypt... Ik zou zeggen laten we samen gaan leren en 21+ toetsen gaan maken. Want wat voor jou de reden is voor hbo is het ook zeker voor die van mij.. Al kan ik wel verkopen en ligt commercieel mij zeker goed. Maar ik heb ergens ontdekt dat het lesgeven mij heel veel energie geeft en ik hierin wil ontplooien :)

Confide recte agens.


Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Re: Weer naar school of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:35

Presenteren kan je leren. Ik ben ook van een muurbloem naar een goede presentator geworden :)

Confide recte agens.

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 23:03

Gucci_ schreef:
Bedankt voor jullie reacties :)

Urion wat bedoel je precies met 'je bent je plek nog niet tegengekomen op de wereld' ? Zou dat het dan toch zijn, ik weet inderdaad niet wat ik eigenlijk wil. De ene maand is het dit en de andere maand weer dat.
Hiermee bedoel ik, ik weet zeker dat ik graag een pensionstal/manege wil later, maar een maand later denk ik: ik wil graag werken bij een bank en weer een maand later denk ik: ik wil de politiek in. Zo weet ik eigenlijk nooit wat ik nou wil... Mijn familie zegt ook vaak tegen mij je weet gewoon niet wat je wilt.

Wel is het duidelijk dat ik iets wil met dieren/agrarisch of economie. Zeker niet techniek, zorg, onderwijs of een kunstopleiding. Hier denk ik trouwens ook al jaren hetzelfde over. Ik was op de mavo in alle vakken goed, behalve Engels was matig. Ik kan goed zelfstandig leren en plannen, het beste kan ik mij concentreren op mijn eigen kamer, vandaar dat ik liever hbo wil doen. Maar ook door goed op te letten tijdens de les, begreep ik dingen al snel. Ik heb gehoort dat je naar school gaat om colleges te volgen en te werken aan projecten, klopt dat?

zonnebloem18: eigen risico is al afgeschreven vorige maand

Astaloca: Hoe ga jij voor de toets leren? Ik ga denk ik maar een oefenexamen Engels maken, dit vind ik wel moeilijk. Volgens mij is het op havo niveau


Ik lees agrarisch en economie.. misschien een gekke gedachte van mij, maar is de opleiding groene handel dan niet wat voor je op het MBO is dat?
Verder heb je natuurlijk HBO waar je alle kanten mee op kunt.. Daar ben ik zelf nog mee bezig, waar mijn echte hart ligt en het lef om mij daadwerkelijk aan te melden voor de toelatingstest.. Ik dacht aan veel oude examens maken en vooral doorlezen wat hun aanraden om te leren :)

Confide recte agens.

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Re: Weer naar school of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:32

TS Weet je inmiddels al wat meer wat je wilt gaan doen? :)

Confide recte agens.


Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Re: Weer naar school of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 03:14

Ik denk dat een diploma wel iets belangrijker is..

Confide recte agens.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, SannevZ en 9 bezoekers